מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה מידת ההצלחה לזריקה כזו במקרה כמו שלי?ד``ר זאב קריסטל16/06/2011
שלום ד"ר,
אני סובל מכאבים חזקים בגב תחתון עם הקרנה לאורך הרגל עד הברך (ללא הרגשת נמול) כבר למעלה מחודשיים. ניסיתי טיפולים שונים: אודטאופטיה, כירופרקטיקה, עיסוי רפואי - ללא שיפור.
להלן תוצאות בדיקת CT שעשיתי:
שחזורים מולטי פלנריים: יישור לורדוזיס מותני
סריקה L4-L5: בלט דיסק היקפי, בחלקו האחורי לוחץ על השק
מודגם רוחב תקין של תעלת השדרה הגרמית והנקבים הבינחולייתיים.
סריקה L5-S1: אין עדות לבלט דיסק. זיז לטרלי משמאל נוגע בשורש העצב.
מודגם רוחב תקין של תעלת השדרה הגרמית
במרפאת כאב של קופ"ח קבלתי זריקה אפידורלית שהקלה עלי למשך יום וחצי.
ברצוני לציין אני חולה סכרת שמטופל בגלוקופאג' X2 ביום. הזריקה העלתה לי את רמות הסוכר ל-160 בצום במשך 3 ימים לאחר קבלתה ואח"כ זה חזר לערכים תקינים.
עכשיו הופניתי לקבלת זריקה (בלוק) תחת שיקוף אך אני מהסס.
1. מה מידת ההצלחה לזריקה כזו במקרה כמו שלי?
2. האם היא עלולה להשפיע על רמות הסוכר שלי בצורה חמורה יותר?
3. האם יש טיפול אחר עליו היית ממליץ?
תודה
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקה תחת שיקוף - תגובה
ד``ר זאב קריסטל20/06/2011שלום רוני
מאחר ותיאור הבעיה אצלך + הממצאים הרנטגנים אינם מצביעים על גרויי שורש עצב אלא על כאב המיוחס לבעיה גבית, הזרקה תחת שיקוף לא אמורה לעזור במקרה שלך, להפך היא יכולה להחמיר את הסכרת ואם הכאב הוא כתוצאה מסכרת בלתי מאוזנת, המצב כאמור רק יחמיר.
עליך לברר על אפשרויות טיפוליות אחרות בבעיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך
נופי21/06/2011כבר ניסיתי אוסטאופטיה, עיסוי רפואי וכירופרקטיקה בשילוב של טכניקות.
ללא שיפור.
אילו טיפולים נוספים אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

