אני לא יודעת אם יש לי בעיית זיכרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני לא יודעת אם יש לי בעיית זיכרון
    יעל
    11/11/2011

    אני לא יודעת אם יש לי בעיית זיכרון אבל אני בת 15 והרבה פעמים קורא לי שאני שוחכת דברים , קורא לי הרבה פעמים שאני שוכחת דברים בתחנה ואת הפלאפון שלי אני שוכחת כמעט בכל מקום אני גם לא תמיד זוכרת דברים שאני צריכה לעשות או איפה שמתי דברים זה לא הפריע לי ממש אבל לפניי כמה זמן לקחתי לבית הספר שקית עם הג'ינס האהוב עליי ונעליי ספורט שאמא שלי קנתה לי בחו"ל ושחכתי אותה בתחנה ועכשיו אין לי אותה ואמא שלי מאוד כעסה עליי והיא אומרת שזה פשוט חוסר תשומת לב ושאני צריכה לשים לב יותר לדברים ואני חושבת שאוליי זאת בעייה שצריך לטפל בה אבל אמא שלי לא מוכנה לשמוע את מה שאני חושבת אז החלטתי לבדוק בעצמי אם יש לי בעיה אשמח אם תעזרי לי :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא יודעת אם יש לי בעיית זיכרון - תגובה

    ד``ר שרה רפפורט
    14/11/2011

    יעל שלום,
    במידה שאין לך בעיות זיכרון בלימודים, אני נוטה להסכים עם אמך. לפי התיאור שלך נראה שאת לא מספיק מאורגנת ומפוקחת על מעשיך. שכיחה מסוג זה קורא הרבה לאנשים שנוטים לפיזור רוח או שהם לחוצים מידי. עליך לבדוק את עצמך ולשים לב לחפצים החשובים לך. אם התופעה ממשיכה, ניתן להתייעץ עם פסיכולוג.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו