בעיית זיכרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית זיכרון
    אלף
    17/11/2011

    שלום רב,
    מאז ומתמיד לא זכרתי דבר ואף פעם לא ייחסתי לזה חשיבות רבה.
    כלומר, אין לי שום זכרונות שאני זוכרת אותם לפרטים, וגם אם אני מנסה להיזכר בתמונות מהילדות עולות לי ממש בודדות, מאירועים גדולים. בתקופת היסודי גם יש לי אולי 4 תמונות, ובתיכון גם מעט מאוד. התמונה המוקדמת ביותר שלי היא מגיל 4.

    בכל אופן, לא ייחסתי לבעיה הזו חשיבות רבה ואבי אמר לי שזה לא חריג.
    לפני שנה עשיתי שירות לאומי ונוכחתי שבעיית הזיכרון שלי רצינית - אנשים מדברים איתי ומיד אח"כ אני שוכחת על מה, או שיום לאחר המעשה אני שוכחת.

    אני לא זוכרת גם לטווח הארוך וגם לא לטווח הקצר. ומדובר גם באירועים, אנשים, שיחות.

    דברים שאני לומדת - לפעמים קשה לי להתרכז לחלוטין בחומר אבל כשאני מתרכזת אני מצליחה לרוב לזכור, אבל גם שם לא הכל.

    מה עלי לעשות? איך מטפלים בבעית זיכרון?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית זיכרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית זיכרון - תגובה

    גל גפן-ריטר
    21/11/2011

    אלף שלום,
    על פי התיאור שלך, הייתי ממליצה לך קודם כל לעבור אבחון בכדי לאבחן את מקור הקושי שעומד בבסיס הקשיים שלך לזכור. ייתכן וזה נובע בכלל מבעיית קשב וייתכן דברים אחרים.
    לאחר האבחון ומיקוד הבעיה יהיה קל יותר לדעת כיצד לטפל בה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו