דמנציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דמנציה
    רינה
    12/01/2012

    ערב טוב - אימי בת 75 סובלת מדמנציה שהולכת ומחמירה ירידה משמעותית בזיכרון לתווך קצר ובתפקוד הכללי בפרט, בתקופה האחרונה בנוסף לכל התסמינים מדי פעם היא נתקפת באיזה חרדה משהו לא ברור לנו שגורם לה לצעוק ללא שליטה ולהתנהג באגרסיביות ...(דבר שגורם לאי שקט לכל המשפחה) מן התקף כזה שלפעמים נמשך כשעה או יותר..פנינו לרופא גריאטרי שאישר שזה אכן חלק ממחלת הדמנציה ונתן לנו כדור הרגעה בשם ריספרדל 1 מ"ג נתבקשנו לתת חצי כדור כל ערב התחלנו את הטיפול לפני כחודש בערך ועדיין יש מדי פעם התקפים כאלה, שאלתי היא האם זהו הכדור המתאים ביותר לטיפול בהפרעה הנ"ל או שיש משהו מומלץ יותר. אשמח מאוד מאוד לקבל תשובה בקדם, בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דמנציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמנציה - תגובה

    ד``ר שרה רפפורט
    18/01/2012

    רינה שלום,
    ניתן להבין מדבריך שחל שיפור מסיום במצב של אמך בעקבות הטיפול ברספרידל. מדובר בתרופה פסיכיאטרית שמרגיעה ועוזרת במצבים של בבעיות התנהגותיות אצל חולי דמנציה. לפעמיים יש צורך לעלות את המינון או להוסיף תרופה אחרת. חשוב להיות במעקב צמוד עם הרופא המטפל עד שמגעים לאיזון התרופתי הרצוי.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו