עכשיו אני מתחיל להילחץ.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עכשיו אני מתחיל להילחץ.
    מנחם
    25/03/2012

    טוב אז אני בן 21 ויש לי ADHD.

    הייתי לוקח ריטלין באופן קבוע כשהייתי בתיכון, וזה היה עוזר לי להתרכז, בזמן הצבא לא הרגשתי צורך בריטלין (גם במהלך התקופה ביסודי לא הרגשתי צורך, הייתי שפיץ על).
    אובחנתי בכיתה ד' עם הלקות הזו, ואייקיו די גבוה.

    לפני כחודש עישנתי ג'וינט מפוקפק מאיזה חומר שנחשב חוקי ממכולת (אין לי מושג מה זה היה, חבר נתן לי.) יש לציין שזה לא היה הסם הראשון שניסיתי, כבר יצא לי לעשן הרבה סוגים (מריחואנה, חשיש, סאלביה ועוד) עישנתי לפחות 10 פעמים בכל השלוש שנים האחרונות.

    במהלך העישון נדפק לי כל הזיכרון לטווח קצר וכל 2 דקות לא זכרתי מה קורה וחשבתי שאני מתעורר מחלום (חלק מהסאטלה). ההשפעה גלשה גם קצת ליום שאחריי, וגם קצת ליום שאחריו. לאחר שבוע הרגשתי שחזרתי לעצמי, אבל היום אני כבר לא כל כך בטוח בזה.

    אני מרגיש שההפרעה בקשב וריכוז החריפה (ברמה של אני מרגיש שאני חייב ריטלין בימים רגילים), יותר קשה לי (במידה קלה) לעשות פעולות קוגניטיביות פשוטות אני מרגיש שהזיכרון שלי נפגם, ובכללי קצת טיפש יותר. עבר חודש ואני עדיין מרגיש סימנים!!
    זה תקין? זה יעבור בקרוב? נדפקתי לכל החיים? יש תרופה למצב שלי?

    בבקשה תעזרו לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עכשיו אני מתחיל להילחץ.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכשיו אני מתחיל להילחץ. - תגובה

    גל גפן-ריטר
    25/03/2012

    מנחם שלום,
    אין ספק שסמים משפיעים על הפעילות המוחית ואכן גם על הזיכרון לטווח קצר. לגבי טווח השפעתם, ההשפעה מצטברת ושאלות דומות לאלו, הייתי ממליצה לך להיוועץ ברופא.

    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכשיו אני מתחיל להילחץ תגובה

    מנחם
    25/03/2012

    יש לך רופאים להמליץ לי באזור המרכז?
    ומה הבדיקה מצריכה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכשיו אני מתחיל להילחץ תגובה - תגובה

    גל גפן-ריטר
    28/03/2012

    מנחם שלום,
    הייתי ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה שלך ובמידת הצורך הוא יפנה אותך לרופא המתאים לפי הבנתו את הסימפטומים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנת יתר וואבן

    עופר
    31/03/2012

    שלום אני לקחתי שבוע 10מ"ג וואבן ביום - כשבועיים אבל לא באופן ממש סדיר - כ 5 ימים אבל רצוף. יש להגיד שהואבן לא ניסבל טוב ע"י הגוף שלי במהלך תקופת הלקיחה החמיר לי את הטורדנות ממנה סובל וגם גרם לי להזעות סחרחורות טינטון וקשיי הליכה אבל לא שייכתי זאת לתרופה בזמנו ביום חמישי לקחתי ואבן אחד 10 מ"ג ושני דקסמול ובשישי שבת לקחתי ב 18:00 וואבן 10 מ"ג שוב כ 8 שעות לאחר מכן אחד נוסף של 10 מ"ג - סה"כ 20 מ"ג (מנה כפולה לאחר שבוע בלבד) הרגשתי ליום המחרת ממש רע כאילו הורעלתי. תחושה של להיות ממש מסומם. משהו השתנה גם -נעלמה לי לגמרי תחושת הליבידו + סיפוק מאורגזמה אחרי השפיכה. אין את הגירוי יותר!. גם לא את תחושת הסיפוק שלאחר השפיכה כבר כמה ימים המצב לא חוזר לקדמותו מרגיש גם ירידה ביכולת הקוגנטיבית - בהירות מחשבתית ירדה ! הכתב שלי בלועזית השתנה וגם יכולת התפיסה שלי. ההתנסחות שלי והדיבור האם זה רק בשל חרדה או שמה יש דברים בגו? האם יכול היה להיגרם נזק בלתי הפיך? ה אם הקולטנים במוח שינו את פעילותם? או שהם עדיין חסומים- רוויים והרצפטורים יתחדשו GABA יש לי או סי די - האם ייתכן שהכדור גרם לי ליותר נזק מאדם ששפיכת הסרטונין שלו תקינה ? האם ידוע על מקרים כאלו ? במינון כה קטן? אני ממש חרד עברו שישה ימים! מאז לא נגעתי יותר בכדור הארור - גם לא הפחתתי מ 20 ל 10 כי זאת הייתה לקיחה חד פעמית - אולי עשיתי טעות הליבידו חזר קצת - אבל לא תחושת הסיפוק לאחר השפיכה מעבר דופמין בנוירוטרנסמיטרים אולי לא עובר? מרגש טיפה קשיים בהליכה מפחד מאוד!! האם אלו תופעות גמילה (לקחתי פחות משבועיים) או שאולי סימן לנזק באונה הפרונטלית ? או שינוי ברמה הקולטנית ? האם אולי הפיך? אלןהים מה קורה כאן? 10 מ"ג נוספים יכולים להרוס כה הרבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו