נראה כמו קשב וריכוז

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נראה כמו קשב וריכוז
    אבי
    21/03/2013

    אני בן 42 כל חיי סבלתי מהיותי קטן בקושי ולהתרכז בלימודים ולזכור,תמיד חשבתי שאני מבין את הנלמד ,אבל מסתבר שלא ,בבגרותי למדתי וכשהייתי יוצא להפסקות הכל היה נישכח
    בשביל לזכור הייתי צריך לשכתב את החומר הנלמד כמה פעמים בסמוך למבחנים,גם כיום
    אני צריך לקרוא כמה פעמים את אותם שורות בשביל לזכור ולהבין ,בעבודה אני לא יעיל אני מורח את הזמן שלא במיתכוון,נכון להיום קיבלתי רטלין 10 וזה לא עוזר לי העלתי את המינון ל2* 10 וגם לא עזר, עשיתי בדיקת CPT וגם שם אין בשורה ,אני יכול להעיד על עצמי מתוך מודעות עצמית שאינני סובל מחרדות או דיכאון או בעיה התנהגותית כלשהי לאורך השנים, בדיקות דם תקינות ,מה נישאר? ,אולי יש לך כיוון שלא מיציתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נראה כמו קשב וריכוז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה כמו קשב וריכוז - תגובה

    ד``ר שרה רפפורט
    05/04/2013

    אבי שלום,
    על סמך תיאורך, נראה שעיקר בעיותיך הוא בתחום של הבנת הנקרא וביכולת השליפה. לא ברור האם אתה מאובחן כסובל מהפרעות קשב וריכוז כי על סמך מבחן CPT בלבד לא תמיד ניתן להגדיר אבחנה שכזו. בנוסף, ריטלין עלול לשפר את היכולת להתרכז לאורך זמן ויכול לסייע בקליטת מידע חדש. נראה שלך יש קושי בשימוש אסטרטגיות למידה יעילות לצורך שינון, ארגון ושליפת החומר. ניתן למוד שיטות לימוד יעילות יותר שתפורות בהתאם לקשיים. לצורך כך, מומלץ לפנות לבירור באמצעות אבחון המתאר קשיי למידה אצל מבוגרים.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו