הורים אם בעיות שקונקטיביות שמתקשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורים אם בעיות שקונקטיביות שמתקשים
    נתנאל
    18/05/2014

    .

    שלום לכלום שמי נתנאל ואני לוקה באוטאיזים בתפקוד בנוני אני כבר הרבה זמן לא מרגיש טוב0
    פשוט כך ואין למי לפנות הורים שלי הם אנשים מקסמים .חמים, ואוהבים עד אין קץ אבל הם בקושי מטפלים בעצמם ולדעתי גם הם סובלים מבעיות קונקטיביות ברמה כזאת או אחרת. אבל הקושי העיקרי שלי שפשוט כואב לי לראות אותם ככה. אני יספר בקצרה על הרקע אמי היא אישה חולה בכול מובן המילה היא סובלת מדכאון. וחרדות קשות . חזרתיות ועל זה אני אסביר היא לא יכולה לנהל שיחה מבלי לחזור על אותו משפט כל הזמן למשל)אנחנו רואים האח הגדול והיא תמיד תגיד שהיא ככה למשל X"הוא טבעוני ימני ואני אוהבת אותו) וככה הלאה והלאה לשאר הדירים. כאלו נתקע לה בראש רק זה ואין לה ממש דעה על אותו אדם כאילו היא לא חושבת עמוק או שהיא מתקשה להבין דברים. צריך להסביר לה עוד פעם ועוד פעם והיא פשוט לא מבינה אני מצטער על העילוגיות שלי והסברים הלא מפורטים אבל גם אני וגם שאר בני המשפחה סובלים מזה. אבל כול אחד לוקח את זה בקטע שונה אחי למשל שומע מוזיקה בלי מילים טרנסים או רואה סדרות שלא צריכות הבנה מעמיקה. או מבשל ובזה הוא מצטיין ובזה הוא עוסק בתור מקצוע.ובקשר אלי אני היחד שמאובחן באופן פורמלי כאוטאיסיט כל בני המשפחה לא עברו איבחון כלושהוא אבל יתכן שגם הם סובלים.
    עוד אחד מן הדברים שמפרעים לי שאני כל כך סקרן באמת. ברמות שאין לתאר ואני לא יכול פשוט ללמוד כי אין לי את היכלות הלימדיות . והשכליות המתאימיות וזה מעציב אותי מאוד
    אני מצטער שאני נופל אלכם ככה אבל אני רוצה לספר לכם. שבמהלך חיי סבלתי כול כך הרבה
    מהצקות. ירידות, התנכלות מצד ילדים אחרים ברמה קשה ביותר וזה משאיר לי צלקת עד היום והגעתי למצב כזה שאני פשוט לא יכול לצאת מהבית כי אני יודע. שאם משהוא יפנה אלי וישאל אותי שאלה. אני לא יצליח לענות לו והוא פשוט ילעג לי זה פשוט הרגשה שלי מהחברה שלנו
    שאנשים אם מגבלות הם סוג ב ואני כול חיי יצתרך להרגיש( טיפש. בור. מטומטם. מפגר)
    עכשיו אני רוצה לשאול כמה שאלות וגם קצת יותר מידע עלי:
    1. האם הורים שלי שאני באמת אוהב יכולים להמשיך לטפל בי ככה שהם בעצמם בקושי מנטפלים בעצמם ויש להם בעיות רבות? יש בתמונה גם את הסבתא שרוצה לעזור לי אבל היא כבר מבוגרת ולא הכי צלולה. ומחבורת למציאיות. השאלה שלי איך אני יכול ואם זה אפשרי למנות אפוטרופוס אחר שידאג לי למשך חיי..ואיך זה הולך. או שיש ארגון שמטפל בזה.. קראתי שיש אירגון שמטפל בילדים ומבוגרים אוטאיסטים בכול התפקודים. כי פשוט אני מטופל בארבאנל אצל פסכיטטרית שמושכת אותנו בזמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    נתנאל
    18/05/2014

    וזהו מה אני לעולם לא יעבוד? לא יכול לשפר את המצב שלי
    לא יכול לצאת מהחושך לאור?
    שאלה שלישת. אני שהיתי בן 10 ציירתי ציורים שמבטאים את כל מה שאני מרגיש
    שרצו לשלוח אותם לתחרות הארצית. ספרתי לכם כבר. אבל לא רציתי והורים לא לחצו
    ועד עכשיו אני מצטער על זה. כי זה באמת היתה הבריחה שלי.
    רציתי לדעת האם אני לאחר שעבר 11 שנה יכול להוציא אותם ולפרסם אותם כי זה הדבר היחד שיכול לעשות אותי מאושר שלא סתם כול אחד שמסתכל אלי ישר יגד תראה אותו הוא מפגר
    אני רוצה לראות לאנשים שאמנם אני לא מתקשר כמו שצריך ולא מדבר כמו שצריך אבל יש לי כישרון ויצרתיות שלא יקחו ממני.
    תודה לעוזרים ומצטער על העיליגיות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    ד``ר שרה רפפורט
    24/05/2014

    נתנאל שלום,
    החשיפה האישית שלך מרשימה ביותר. תודה כל הכנות.
    לא ציינת את גילך. נראה שאתה שואף להתקדם בחייך ולאיכות חיים טובה יותר.
    האם אתה מוכר בביטוח לאומי ויש לך זכויות לשיקום? תלוי בגילך, המוסדות צריכות לתת לך שרות, כמובן בהסכמה עם ההורים שכנראה משמשים כאפוטרופוס עבורך. ניתן לשקול לעבור לפנימיה או הוסטל שמועדים לאנשים כמוך בהם לומדים כיסוי חיים, מקצוע ועוד. אני מציעה שתתחיל לדון על הנושא עם הוריך. במקביל אני מעבירה את פנייתך לפורום שמתמחה בשאלתך.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר שרה רפפורט
    24/05/2014

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אספרגר_PDD_חינוך_מיוחד' id=link]אספרגר - PDD, חינוך מיוחד[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר שרה רפפורט
    24/05/2014

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אספרגר_PDD_חינוך_מיוחד' id=link]אספרגר - PDD, חינוך מיוחד[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו