דימוי עצמי ופגיעת ראש טראומטית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימוי עצמי ופגיעת ראש טראומטית
    ל
    25/04/2015

    המשפט והכסף והרכוש לא איפשרו לי לשקם את הדימוי העצמי ושיתפתי אנשים בדברים שהם לא מאמינים שאפשר להשתקם מהם ומחזירים אותי תמיד ואני בלופ. ניסיתי להתקבל לריפוי בעיסוק בקופת חולים אחרי הרבה זמן-המון שנים, ועשו לי ראיון מכאיב ואחר כך העבירו אותי למוסד אחר שנמצא בעיר שצמודה אלי אבל פיזית נמצא צומת אחת מהמקום הראשון ועברתי את הראיון עוד פעם לצערי. אני רוצה לעבור רק שיקום ליד אבל אמרתי שאני רוצה לעבור גם שיקום קוגניטיבי וכל פעם מזכירים לי את זה ולא נותנים לי לעבור רק שיקום ליד. לא נותנים לי לבטא את עצמי ולתקן מה שאמרתי קודם ומה שהשתנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימוי עצמי ופגיעת ראש טראומטית - תגובה

    ד``ר שרה רפפורט
    30/04/2015

    ל. שלום,
    ניתן להבין מדבריך שאת עדיין מתמודדת עם השרידים של פגיעת הראש אותה עברת. תהליך השיקומי הוא מעסה ארוך טווח, לפעמים תהליך מתסכל וקשה בעיקר שמתמודדים מול מסגרות הטיפול של מוסדות שונות.
    אשמח אם תוכלי לתת יותר מידע על מצבך ולשאול שאלות ספציפיות וברורות ע״מ לקבל התייחסותי בנושא.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ל
    30/04/2015

    לפעמים אני שואפת למצות את השיקום שלא קיבלתי ולפעמים יש לי דימוי עצמי נמוך. לפעמים אני מקבלת איזו הערה ממישהי שהכירה אותי פעם לפני ואחרי ושאבה מידע מאמא שלי ובטוחה שאי אפשר להאמין או להתייחס ברצינות לכל מה שאני אומרת. קבעתי שיקום בביילינסון ועשו לי אבחון והחליטו לטובתי להעביר אותי לבני ברק משום שאני גרה ליד קצה של בני ברק שרחוק מפתח תקווה ומז'בוטינסקי, והתברר שזה ממש בצומת כהה, כך שבשבילי זה כמו פתח תקווה, ועשיתי שם אבחון ונפגעתי מאוד משני האבחונים ונהייה לי מצב רוח רע.אני אשמח אם תכווני אותי בשאלות על מנת לקבל את התייחסותך. לפעמים אני יודעת בדיוק מה אני רוצה ומספרת לאמא חלקית כי היא לא מקשיבה לי לגמרי אף פעם, ולפעמים באבחון אני נתקלת במאבחנת בגישה של אמא שלי שהתייעצה תמיד עם פסיכולוגים ועוד פעם מתכנסת בעצמי. היתה משהי מדהימה שאבחנה אותיבביילינסון אבל ביקשתי גם בתחום הקוגניטיבי ואבחנו אותי עוד פעם שם וצפו דברים ונשאלו שאלות שהכאיבו לי ועשו לי לא טוב. ואז הם שלחו אותי לאבחון בבני ברק במקום עם זקנים ונכים ואמרו לי שם ש/לא בטוח שאני מתאימה עי שם זה בלי כסף מהרב פיהרר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה - תגובה

    ד``ר שרה רפפורט
    06/05/2015

    שלום ל.
    נראה שאת מתמודדת עם הרבה קשיים והנפש שלך נפגע בעקבות פגיעת הראש. אני חושבת שאת תוכלי מאוד לעזר בטיפול פסיכולוגי שיקומי. כמו כן, אני מבינה את הקושי שהיה לך לעבור את האבחונים העורכו לך. זה בכלל לא קל להתעמת עם המצב ועם הקשיים.
    האם עברת תהליך שיקומי אחרי פגיעתך? איני מכיר מסגרת שיקומית בבני ברק, אז לאן בדיוק הופנו אותך, איך קוראים את המקום?
    בת כמה את היום ובאיזה גיל נפצעת ובמה עסקת לפני כן?

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ל
    07/05/2015

    לצערי קיבלתי אחרי הבית חולים רק טיפול פסיכולוגי שיקומי ששנאתי והפך אותי לאובדנית לפעמים וקשר אותי אחעו בעבותות וחוייבתי לעבור ופגע בי נפשית במקום שיקום בריפוי בעיסוק ובפיזיותרפיה. בבני ברק זה מקום פרטי של הרב פירר שיש בו ריפוי בעיסוק נולשם שלחו אותי מביילינסון ולא ברור אם יקבלו אותי שם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה - תגובה

    ד``ר שרה רפפורט
    08/05/2015

    נכון, המרכז שיקום של הרב פירר נמצא בבני ברק ונחשב כמקום טוב ומקצועי.
    אני מקווה שתצליחי לקבל את העזרה והטיפולים שאת זקוקה כדי להשתקם ולתפקד במיטב יכולתך.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא קיבלו אותי לשם

    ל
    12/05/2015

    בגלל שהם מטפלים רק בדברים שהיו לפני פחות זמן.אז סתם בזבזתי זמן ועברתי חוויות לא נעימות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו