סינסתזיה.. שאלות ותהיות בנושא בהקשרי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סינסתזיה.. שאלות ותהיות בנושא בהקשרי
    עלמה
    15/05/2016

    שלום,
    אני לא בטוחה שזה הפורום המתאים.. אם לא, אשמח אם תפנו אותי לאחר. תודה.

    אני בת 23, ויש לי מין בעיה.. מאז אני זוכרת את עצמי, בהתחלה הלכתי לפסיכיאטרים וכולם לא ידעו איך לעזור לי.. אמרו "סכיזופרניה" אבל שעדיין לא נשמע להם הגיוני אן טיפוסי, ושאני נראית הגיונית.. מבינה ועניינית.
    לקחתי מלא סוגים של כדורים פסיכיאטרים ושום דבר לא עזר.. עברתי מפסיכיאטר וכלום. כולם די לא ידעו מה להגיד לי.. הלכתי לפרופסור לפסיכיאטריה והוא אמר שלדעתו אין לי סכיזופרניה אלא חרדה חברתית חריפה ואו סי די, דיכאון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להודעה הראשונה-

    עלמה
    15/05/2016

    הוא נתן לי כדורים שלא עשו כלום.
    לא חזרתי מאז.. כי הבנתי שכנראה אני ממש דפוקה.
    שיש כל מיני דברים שהרגשתי כמו משוגעת לספר..
    עד שכן סיפרתי לסתם משהו וזה הפנה אותי לערך סינסתזיה. הרבה דברים היו דומים.. אני רוצה להציג את מה שיש לי על מנת לדעת אם זה נכון.. או לא..

    אותיות ומספרים תמיד היו להם צבעים משל עצמם, כשאני שומעת מוזיקה או סרטים מסויימים.. המוח שלי תמיד לקח אותי למקומות אחרים.. כל מיני גוונים וצבעים.. זזים.. יש איתם כל מיני הרגשות מעוותות ומוזרות, זה ממש סיוט.
    אני מרגישה ומדמיינת כל מיני ציורים עם צבעים ורגשות.
    משהו דומה קורה גם כשאני נמצאת מחוץ לבית.. לכל זמן ביום יש הסיוט שלו. לבוקר, לצהריים, לערב ולפנות בוקר.
    כל מיני גוונים ורגשות כואבות ואינטסיביות, שמקושרות למקומות, לזמנים, אנשים וכו. גם ריח וטעם יכול לעשות.
    נוח לי להיות יותר בחושך, בבית. כנראה שהחרדה החברתית גם מאוד משפיעה כאן. זה ללא סוף ומאז ומתמיד. אני סובלת ולא יכולה ללכת ולהיבדק כי קשה לצאת מהבית ולהיות בסביבת אנשים, המצב שלי הקצין.
    גם סתם ככה אני מרגישה צבעים, גוונים, ציורים, וזה כמו סמים.. ומעולם לא נגעתי בסמים וזה מאז ומתמיד. אם אני רואה סדרה נגיד ואוכל משהו, תמיד אזכר בטעם של מה שאכלתי בפעמים הבאות שאצפה. אני רק רוצה תשובות.
    מקווה שלא שכחתי.. כי זה באמת סרט שלם.. אני הגיונית ומודעת לעצמי כל הזמן.. משתדלת להתעלם.
    תודה, אשמח לתשובות. .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר התייחסות, בבקשה?

    עלמה
    23/05/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להודעה הראשונה- - תגובה

    ד``ר שרה רפפורט
    31/05/2016

    עלמה שלום,
    ראשות, הפורום אינו מקום למתן אבחנה. עם זאת, אני מאוד מבינה את מצוקתך ונראה שמצבך די מורכב. יש כמה בעלי מקצוע שמתמחים בהערכה ובאבחנה של סינסתזיה ולא ברור לי האם עברת בדיקה שכזו? שנית, אני מציעה בירור נוירולוגי מקיף שכולל הדמיה בהתאם הצורך.
    ברור שהבעיות התפיסתיות מהן את סובלת משפיעות ופוגעות בתפקודך הנפשי. אולם, חשוב להבין מה הביצה ומה התרנגולת. לכן חשוב קודם להבין או לשלול גורם אורגני כלשהו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו