הסבר על תוצאות סיטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסבר על תוצאות סיטי
    שולי
    18/12/2016

    שלום דר
    אמי בת 70 אובחנה אצל רופאה פסיכוגריאטרית מבחן מיני מנטל 24, דיכאון חרדתי דמנציה קלה mild .חולת סכרת סוג 2 נשלחה לסיטי מוח להלן התוצאות .בחומר הלבן מודגמים שינויים איסכמיים כרוניים.אין עדות לאוטם חריף או לדימום.אין עדות לקולקציה.קו האמצע שמור.מודגמת מלאות בסינוס ספנואידי שמאלי.יתר מערות הפנים מאוררות .שינויים איסכמיים כרונים קלים בחומר הלבו.
    אשמח להסבר האם זו דמנציה מסוג ווסקולרי על סמך הסיטי והאם היא תידרדר כמו דמנציה מסוג אלצהיימר?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסבר על תוצאות סיטי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמנציה

    ד``ר שרה רפפורט
    19/12/2016

    שולי שלום,
    אינני רופאה ולכן לא מוסמכת לפרש תוצאות של בדיקות רפואיות כלשהן. עליך לפנות לרופא המטפל ע"מ לקבל הסבר על התוצאות הדמיה הזו שאמך עברה. באופן כללי, יש הבדל בדרכי ההתערבות הטיפולית בין מחלת דמנציה וסקולרית לבין דמנציה מסוג אחר.

    בברכה,
    ד"ר שרה רפפורט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו