ממה נובעת ירידה ביכולת הקוגניטבית?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממה נובעת ירידה ביכולת הקוגניטבית?
    אבי
    07/11/2017

    שלום,
    אני בחור צעיר בן 35. לפני כ 3 שנים החלתי לחוש ירידה חדה ביכולת החשיבה. חישובים מסובכים שיכולתי לבצע בראש מחייבים אותי היום להשתמש בדף ונייר, למידה של חומר חדש הפכה עבורי למשימה קשה גם בריכוז וגם בהבנה.
    לפני 4 שנים הייתי טבעוני למשך שנה עם רמת B12 של 200
    ובשלוש שנים האחרונות אני צמחוני עם רמת B12 של 300 ~
    רמות ברזל תמיד היו תקינות.
    אני אשמח לקבל חוות דעת ממה זה נובע וכיצד לטפל
    תודה,
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין טיפול ללא אבחנה

    ד``ר שרה רפפורט
    14/11/2017

    אבי שלום,
    ירידה קוגניטיבית בגיל צעיר יכולה לנבוע מסיבות רבות ושונות, הן מסיבות בתחום הרפואי, והן מסיבות נפשיות. קודם חשוב לשלול בעיה רפואית כלשהי ע"י בדיקה אצל רופא משפחה ובהתאם הצורך גם אצל נוירולוג. כמו כן, מומלץ לעבור אבחון קוגניטיבי אצל נוירופסיכולוג כדי למקד את קשייך. אבחון נוירופסיכולוגי יעזור לענות על שאלתך ולתאר מקור הבעיה. המלצות לטיפול יגדרו רק אחרי האבחון והאבחנה.

    בברכה,
    ד"ר שרה רפפורט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו