חשד שסבי סובל מדיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד שסבי סובל מדיכאון
    מירה
    21/05/2019

    היי ד"ר פאר היקרה,
    בפעמים האחרונות שהלכתי לבקר את סבי בבתי האבות
    הרגשתי שהוא מאוד מכונס בעצמו. יותר שקט מהרגיל. בקושי מעוניין לפתח שיחה.
    האם אלו תסמינים לדיכאון?
    על מה זה יכול להעיד?
    איך אני יכולה לגרום לו לדבר ולשתף אותי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד שסבי סובל מדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לדיכאון

    ד``ר דנה פאר
    22/05/2019

    שלום מירה,
    כל הכבוד שאת דואגת לסבך ומבקרת אותו.
    חשוב להמשיך לבקר אותו בבית האבות. ייתכן מאד שאכן הוא סובל מדיכאון, ואם כך ראוי לתת טיפול תרופתי, שהוא לרוב אפקטיבי מאד לזקנים.
    במקביל, נשאלת השאלה מה מצבו הקוגניטיבי. אם יש לו דמנציה או מחלת רקע אחרת, יש לכך השפעה גם על יכולת התקשורת שלו ולפיכך צמצום ביכולת לפתח שיחה.
    ממליצה לך לדבר עם עובדת סוציאלית של המחלקה (כדאי לתאם מראש שיחה), האמונה על רווחת הדייר, ולשתף אותה בחששותייך כדי שתפנה גם את תשומת לב הצוות ויעריכו אם יש מקום להתערבות, תרופתית או אחרת.
    כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו