כמה חודשים אחרי גילוי אפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה חודשים אחרי גילוי אפילפסיה
    פטי
    30/05/2009

    בספטמבר האחרון התגלתה אצלי מחלת האפילפסיה שהיתה קיימת כבר הרבה שנים אך הובחנה בטעות במליון מחלות אחרות עד ההתקף הגדול. מאז אין לי הרבה היתנתקויות והכדורים בחלקם עוזרים,אך אני "מסטולה" ללא נסיון בסמים. הראש שלי לפעמים לא מפוקס, הזכרון שלי פרח, אני לא זוכרת שמות לא זוכרת מאפה אני מכירה אנשים , הדיבור שלי נתקע אני מגמגמת ולא מסוגלת לזכור דברים ,ובכל חודש יש לי הפתעה חדשה כמו עכשיו שאני מחסירה אותיות במכתבים, או משנה את מיקום האותיות, או מגמגמת בשפות זרות שאני דוברת אותן אני לא מצליחה להיזכר במקום של המקשים במדפסת, נכון שאני מכסה את השטויות בחיוך, אך אני נעלבת ואני יודעת שאולי בתירגול מתאים אני יוכל לחזור למצב הקודם או לחלקו לפחות, כבר הפסדתי עבודה בגלל המחלה ואחרי הרבה חודשים הסגתי עבודה חדשה ומאוד חשובה ואחראית ולא מקובל שמנהלת תתנהג לפעמים כמו מפגרת. יש לכם מידע על תרגילים לשיפור הזיכרון או הפעילות המוחית? קשה לי! באמת קשה לי לקבל את עצמי ככה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Grand Mal ואיזון תרופתי?

    ד``ר שרה רפפורט
    01/06/2009

    פטי שלום,
    תרופת אנטי-אפילטיות (נגד התקפים) לעתים חזקות עם תופעות לוואי ולגרום לעייפות משמעותית. השפעת התרופות שאת נוטלת יכול להסביר את קשייך בתפקוד. לפני שממהרים ל"פתרון" , יש צורך להבין מה הן הסיבות לקשייך. בשלב ראשון, כדאי לך לדווח על בעיות תפקוד האלו לנוירולוג המטפל ולוודא האם את מאוזנת תרופתי באופן אופטימאלי. בנוסף, יש צורך לברר עם הרופא שלך האם ההתקף הגדול ממנו סבלת גרם נזק מוחי כלשהו והאם כדאי לך לגשת לאבחון קוגניטיבי מסודר. . בשלב הבא, כדאי לברר עם את נוטה לחרדה ולפחדים מפני התקף נוסף, כלמור האם יש גורם רגשי שפוגע בתפקודך. למרות הכול, ברצוני לציין ש רוב האנשים חוזרים לתפקוד תקין אחרי התקף חד פעמי אחרי שמגיעם לאיזון תרופתי.
    אשמח לעזור לך בהמשך במידת הצורך.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו