שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    חנה
    27/06/2010

    אני בת 47 הופניתי לCT מוח עקב סחרחורות של שניות, ולעיתים תחושות של לחץ בראש,,, תשובת הCT מראה על ... חדר רביעי בגודל ומיקום תקינים
    ציסטרנות בזליות שמורות
    חדר שלישי וחדרים לטרליים סימטריים מורחבים לגילה...
    קו האמצע שמור
    אין עדות לממצא פוקלי או לאפקט מסה
    לאחר הזרקת חומר ניגודי לא הודגמה האדרה פתולוגית.
    חריצי המוח והפיסורות עמוקים לגילה מעל ומתחת לטנטוריום.
    בסיכום: אטרופיה מוחית מוקדם לגיל ללא ממצא מוקדי..
    אני יודעת שאטרופיה מוחית הכוונה לניוון מסויים של המוח, האם הממצא הזה שנכתב עליו מוקדם לגיל+הרחבת החדרים המצויינת, יכולה להראות על אלצהיימר בשלב מסויים אצלי??????? אין לי בעיות זיכרון, לפעמים קצת חוסר ריכוז שאותו אני משייכת ל"חיים לחוצים"...
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחנה רפואית

    גל גפן-ריטר
    30/06/2010

    חנה שלום,

    אני מבינה מאוד את תחושת הלחץ שאת בוודאי נמצאת בה בעקבות תוצאות הבדיקה.
    יחד עם זאת, הפורום הזה איננו פורום רפואי ואינני מוסמכת לענות לך על שאלתך.
    אני ממליצה לך לגשת בהקדם האפשרי לנוירולוג על מנת לקבל ממנו חוות דעת רפואית על ממצאים אלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו