זיכרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זיכרון
    קרן-חיפהה
    21/07/2010

    שלום,
    אני בת 35 לפני שנתיים ילדתי את ילדי השלישי. מאז, חלה ירידה בזיכרון. ממש הסלמה מיום ליום. אני יכולה לתת אוכל לדג ואחרי שעה לא אזכור האם נתתי או לא. זוהי כמובן דוגמה קלה יש דברים מסובכים יותר שקשורים לילדים. הדבר מקשה על חיי אני מרגישה שאם לא ארשום דברים. מי יודע אם אזכור אותם. האם יש שם לתופעה? האם אפשר להעזר בויטמינים מיוחדים? האם יש רופא מיוחד שיידע לאבחן ולעזור לי?האם יכול להיות שזה ידיע למצב שלא אזהה אנשים..?
    חשוב לציין כי הייתי לפני חצי שנה אצל נוירולוג הוא עשה לי אי אם ג'י ואמר שהכל תקין. האם כדאי ללכת לשמוע דעה שנייה? אני בטוחה שמשהו לא תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיכרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחנה

    גל גפן-ריטר
    27/07/2010

    קרן שלום,

    הסימפטומים שאת מתארת יכולים בקלות לנבוע מעייפות (בכל זאת שלושה ילדים), חוסר בתזונה נכונה ועומס יתר. כך שהריכוז שלנו יורד והדבר כמובן משפיע על רמת הזיכרון.
    בכל מקרה, מכיוון שאת נשמעת מודאגת ואולי גם חרדה, הייתי ממליצה לך ללכת לרופא משפחה ולעבור בירור רפואי. במידה והכל תקין ואת עדיין מרגישה את הסימפטומים את יכולה לעבור אבחון אשר ייתן לך מענה מה בדיוק הקשיים שלך כיום.

    הייתי ממליצה לך לפני כן לבדוק באמת, מה קורה כשאת ישנה , אוכלת טוב ופחות עמוסה, אם גם בימים כאלו יש החרפה של הסימפטומים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו