בעיית קשב וריכוז

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית קשב וריכוז
    אופטימי
    10/08/2010

    בעבר חשדתי שאני סובל מבעיית קשב וריכוז ,ואז התברר שאני סובל מדום נשימה חסימתי, ולאחר שהתחלתי לישון עם מכשיר הסי-פאפ חשתי שיפור מנטלי שכולל רמת קשב וריכוז גבוהה יותר מבעבר אולם במצבים מסוימים אני עדיין מרגיש שהריכוז שלי הוא לא משביע רצון, כלומר אני מדבר על פעילויות ספורטיביות שבהן אני צריך לדייק בתרגיל, אז אני לא תמיד מצליח להבין את מה שנתבקשתי, יכול שהדבר קשור לאופי שלי, כי כשאני נדרש לעשות דברים שלא הכרתי קודם לפעמים אני חש במתח, שפוגע ברמת הריכוז, השאלה למי אני אמור לפנות כדי לאבחן את עצמי?
    אציין גם שמעולם לא עשיתי אבחון של קשב וריכוז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית קשב וריכוז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות קשב וריכוז

    ד``ר שרה רפפורט
    14/08/2010

    יקיר שלום,
    הפרעת קשב וריכוז הינה הפרעה התפתחותית וניכרת מגיל צעיר. עם זאת, יש מצבים שונים, כגון חרדה, מתח, עייפות והפרעות שינה, שגם הם יכולים לפגום בתפקודי קשב וריכוז.
    אני ממליצה על התייעצות ראשונית עם רופא פסיכיאטר, ובהמשך ולפי הצורך, ניתן לפנות לאבחון אצל נוירופסיכולוג.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו