סניליות ובעיות ריכוז ברמה מפחידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סניליות ובעיות ריכוז ברמה מפחידה
    ....
    08/01/2011

    אני בת 15.3 , אני סובלת מבעיות בזיכרון נורא;
    אני ארצה לעשות משהו ובן משפחה יסיט את דעתי לאחר מכן כבר לא אזכור מה רציתי לעשות;
    בבית הספר בהעתקת חומר לימודי למחברת אני אולי זוכרת מילה ופסיק כאשר אני מרימה את הראש ללוח ומורידה שוב למחברת;
    אני לא זוכרת את ילדותי... וזה אף פעם לא היה ככה
    זה התחיל להיות כך מסוף כיתה ט' (שנה שעברה). זה נורא פוגע בלימודים שלי, איני זוכרת חומרים למבחנים.
    אני גם סובלת מבעיות קשב וריכוז נוראיות;
    אני רוצה להגיד משהו אחד ואומרת משהו אחר.
    אני רוצה להעתיק מילה א' וכותבת מילה ב'.

    אין לי מושג ממה כל זה נובע, אני נורא מודאגת והוריי לא נותנים לזה יחס.
    זה אף פעם לא היה כך, תמיד הייתי ה"מוח".
    אשמח לעזרה מכם, תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון

    גל גפן-ריטר
    08/01/2011

    שלום לך,

    על פי תיאורייך נשמע שייתכן ואכן את סובלת מקשיים אשר מפריעים לך בלימודים. ייתכן ומדובר בקשיי קשב וריכוז וייתכן ומדובר בקשיים נוספים אשר צריך בהחלט לברר את הסיבה להם. במידה ותפקודך בבית הספר אינו טוב, אני מניחה כי גם המורים שמים לב לכך, לכן את יכולה לשתף אותם בתחושותייך ולנסות כך לגייס את הורייך להבין את המצב בו את מצויה.
    הייתי ממליצה לך ללכת יחד עם הורייך לרופא משפחה לעשות בירור רפואי ולאחריו ייתכן ותצטרכי אבחון פסיכו-דידקטי שגם בודק קשב.

    שיהיה הרבה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני סובלת מזה ,היום בדיעבד

    שוש
    05/02/2011

    אני יודעת מה הסיבה , כשהייתי ילדה היה לי זכרון ממש פנומנלי אני זוכרת כשהייתי משחקת כל משחק שהיה קשור בזכרון ועיבוד נתונים הייתי ממש מצטיינת האחים שלי היו נדהמים ממני ואף מקנאים, אבל יותר מאוחר למעשה אחריי שקיבלתי את הוסת שלי החלה הדרדרות אני זוכרת שסבלתי מאנמיה מאד קשה של בערך 7 המוגלובין קיבלתי זריקות וסבלתי מכאבי ראש איומים , היום אני יודעת שהאנמיה נבעה מדימום קשה של הוסת שבזמנו לא הייתה לי מודעות לכך והזריקות לא הועילו מהסיבה הזאת , היום ברפואה יודעים שאנמיה קשה גורמת לפגיעה בתאי הזיכרון וזהו בילתי הפיך , ולכן רצוי שתבדקי את ההמוגלובין שלך , אני בגלל בעיות הזכרון שלי לא הצלחתי ללמוד וזאת עפ"י שבילדותי המוקדמת הוגדרתי כילדה מחוננת. ולדעתי כשיש בעיות בזכרון ובריכוז זו נכות , מאחר שללא היכולת ללמוד ,אין אפשרות להוציא תואר ואת נחשבת כלא מתאימה להתקבל למקומות עבודה ראויים ואף, את נחשבת לנחותה בעיני החברה. לצערי זוהי נכות שלא מוכרת ע"י הרשויות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו