פגיעת ראש, איבוד זיכרון וקשב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פגיעת ראש, איבוד זיכרון וקשב
    ליז
    01/06/2011

    שלום אני בת 28 ולפניי בערך שנה עברתי תאונת דרכים .. נהיה לי דימום סבדורלי במוח אושפזתי באיכילוב למשך שבוע ושוחררתי הביתה במשך חודשיים חשתי וגם הסובבים אותי שמצבי מדרדר מרגע לרגע איבדתי את חוש הטעם והריח,נהיו לי בעיות זיכרון וקשיים בהבנה בעיה בשדה ראיה וירידה בשמיעה + טינטון..יש לי בעיות שינה חמורות ואני ישנה אולי שעה ביומיים וניסיתי את כל כדוריי השינה שיששלחו אותי לשיקום בבית לוינשטיין וכיום אני שם קרוב ל10 חודשים עשו לי איבחונים וראו שיש לי בעיה בזיכרון ובקשב והריכוז יש לי גם בעיות נפשיות כמו דיכאון וחרדה ואני מטופלת שם אצל פסיכולוגים ופסיכאטר ולוקחת כדורים (וולבטרין) נוגדיי דיכאון, אני עושה שם רפוי ועיסוק ובאמת שהצוות שם מדהים ועושה את הכל כדי לרצות את המטופלים.. היום שאני מסתכלת אחורה אני לא מרגישה שהזיכרון שלי והקשב השתפרו וזה מטריד אותי מאוד... החליטו לתת לי רטלין כדי לראות אם זה עוזר אני חושבת שאני בחורה צעירה עדיין כדי להיות במצב הזה של חוסר אונים ותקווה והייתי אבודה לגמריי אם לא הייתי שם אבל באמת חשוב לי לדעת אם יש אפשרות שהרטלין עוזר או שהוא סתם יהפוך אותי לזומבי ? ואם יש איזה תרופה לשיפור הזיכרון?ומה הסיכויים שזה יחזור למצב הקודם (לא היו לי בעיות כאלה מעולם )? אני ממש מפחדת לא להישאר כך כי זה ממש מעיק עליי ואני לא יכולה להסתדר עם זה האם זה תלוי גם בי? כי מיצידי אני נותת תמקסימום אשמח לתשובה תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעת ראש, איבוד זיכרון וקשב - תגובה

    גל גפן-ריטר
    04/06/2011

    ליז שלום,

    אני מבינה מאוד את הלחץ והחרדה בהם את נתונה כרגע, יחד עם זה נשמע שאת נמצאת במקום אשר נותן לך מענה לקשייך וקשוב לצרכייך. בנוסף, כפי שאת מציינת את בחורה צעירה, בעלת מוטיבציה וכוחות לתהליך השיקום ובכך אני רואה הרבה מאוד אופטימיות,
    התהליך של שיקום הוא תהליך ארוך ולעתים המשמעות שלו היא גם ללמוד כיצד להתמודד עם הקשיים, כי לא את הכל ניתן לתקן ולהשיב בדיוק כפי שהיה. לגבי טיפול תרופתי בריטלין, אני מבינה כי זו המלצת הצוות המטפל בך, וזו בהחלט תרופה שיכולה לעזור ולהקל על הסימפטומים שלך ולא בהכרח בכלל להביא אותך למצב של זומבי.

    שיהיה הרבה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו