מזון במגשיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מזון במגשיות
    אביגדור
    18/11/2015

    בן 60 , התחלתי לקבל מהרווחה מישלוחי מנות של ארוחות במגשיות שניתן לחמם במיקרו אחת לשבוע הם מגיעים עם המגשיות הקפואות סובל מ, יתר שומני דם , יתר לחץ דם, מקבל טומבקור וקרדילוק ללב ולוקח מיקרופירין יש היצרות 25% באחד הקרוטידים בצוואר השאלה שלי בכללי, היות ואני לא יודע במה מישתמשים שם להכנת המזון למשל רוטב לאיטריות או שאר המרכיבים, לא ברור האם יש בהם שומני טראנס וכו' האם סידור כזה של הארוחות, רפואית, הוא בטוח, או שלאורך זמן עלולות לצוץ בעיות בריאות, כמו למשל מסיבת שימוש בשומן טראנס, למשל ,במידה ויש את זה באוכל המוכן הזה? איך רצוי להיתיחס לזה? האם עדיף לוותר על המגשיות ולאכל מה שיש בבית ? אני מעריך את העזרה, אבל לגמריי דואג ורוצה לאכל בריא בלבד תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מזון במגשיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזון במגשיות - תגובה

    צחי כנען
    19/11/2015

    קרוב לוודאי שאוכל מוסדי מכיל כמויות מלח גדולות ואולי גם שומני טרנס לא מעטים.
    תמיד עדיף לאכול אוכל ביתי שאתה יודע איך ומה מכילים (ותמיד יותר טעימים) אבל לפעמים אין ברירה (כמו אולי במקרה שלך)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו