האם אני אוכלת נכון על מנת לרזות , נתקעתי במשקל ואף עולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני אוכלת נכון על מנת לרזות , נתקעתי במשקל ואף עולה
    מאיה
    29/01/2016

    שלום , אני עושה דיאטה של חלי ממן של 1200 קלוריות ביום כאשר אני בת 34 1.73 שוקלת 68\, מטרתי לרזות 4 קילו . אני מתאמנת מבחינת ספורט פעם בשבוע אירובי ובטן -36 דקות, פעמיים בשבוע עיצוב של 50 דקות כל שיעור ועוד אימון כח של 35 דקות .
    האם אני ארד , כאשר אני אוכלת 6 ארוחות ביום ואם לא , מה נכון לי לעשות מבחינת תזונה שכןן אני לא רואה שאני מרזה למרות הפעילות הספורטיבית והתזונה:
    ארוחת בוקר- מנת פחמימה +מנת חלבון
    ארוחת ביניים - פרי + אקטיביה
    ארוחת צהריים + פחמימה+ שומן+ חלבון בשר+ירקותך
    ארוחת ביניים -פרי + מנת פחמימה עד 100 קלוריות
    ארוחת ערב - פחמימה+ מנה וחצי של חלבון + שומן +ירקות
    ארוחת לילה - חלבון + פרי .

    אודה לתשובתך. מרגישה כבר מיואשת שכן תמיד שמרתי על התזונה אך משום מה לא מורידה במשקל. אולי הגוף שלי כבר רגיל לאכול קצת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני אוכלת נכון על מנת לרזות , נתקעתי במשקל ואף עולה - תגובה

    צחי כנען
    18/02/2016

    כדאי לבדוק קודם האם המטרה שלך ריאלית.. מהו % השומן שלך ואז לראות איזו דיאטה אם בכלל תתאים לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו