תסמינים של הפסקת שתיית קולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסמינים של הפסקת שתיית קולה
    אדם
    26/04/2017

    שלום.אני בן 35 שותה כמה שנים טובות כל יום קולה בין חצי ליטר לליטר ליום. גם תורם לי לרגיעה זמנית,שיפור האנרגיה ומצב הרוח.
    מצד שני,לאור השמנה,בעיות טריגליצרידים ושיניים החלטתי להפסיק. הורדתי בהדרגה כל שבוע 100 מ"ל עד להפסקה מלאה.
    חלפו כשבועיים מאז הפסקה מלאה של המשקה ואני מרגיש תחושת דיכדוך,ירידה במצב רוח עד כדי דיכאוניות מסוימת.
    אני מקשר תחושות אלו להפסקת שתיית המשקה.
    האם אלו תופעות מוכרות כאשר "נגמלים" מקולה שהרכבה העיקרי הוא סוכר בכמות גבוהה מאוד וקפאין? כמה זמן צפויה תופעה זו להמשך? מספר שבועות? האם מומלץ לחזור לשתות קולה כדי להפסיק את הסבל הקשה ולחשוב על דרכים אחרות להפחית במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולה והתמכרות

    צחי כנען
    27/04/2017

    אכן לצריכת קופאין וסוכרים קבועה יש מאפיינים של התמכרות.
    מניעתם או הפחתתם יכולים אצל חלק מהאנשים להופיע ממש כמו הפסקת התמכרות של אלכוהול , סיגריות וכו'
    קרוב לוודאי שתסמינים אלו יחלפו :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו