אכילת 6-8 ארוחות ביום וכללי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת 6-8 ארוחות ביום וכללי
    שלומי כהן
    09/07/2017

    ערב טוב,ערב מבורך ונעים.

    ערב טוב צחי כנען.היי מה שלומך????

    רציתי לשאול מתוך סקרנות ורק רציתי לדעת...ואם תרצה לבחור לענות על ההועדה הזאת אני אשמח..

    אתה זוכר שאז שאמרת לי שאפשר גם לאכול ביום 8 ארוחות??

    אז סתם רציתי לשאול איך אוכלים 8 ארוחות ביום??

    אוכלים את כל ה-6 ארוחות הרגילות שזה החלבון שהוא מחולק ל-6 ומוסיפים עוד שתי ארוחות ביניים:

    1) ארוחת ביניים קרקרים

    2) ועוד ארוחת ביניים של נגיד נס קפה+עוגייה??

    סתם רציתי לשאול איך אוכלים 8 ביום....רק אם תרצה לענות אני אשמח..


    נ.ב- אגב אני כבר אוכל ביום את כל ה-6 ארוחות ביום והתחלתי להוסיף ארוחה בלילה..


    מחכה לתשובה ושיהיה המשך ערב נעים ומבורך,והמשך שבוע נפלא והמשך קיץ מהנה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלוקת ארוחות

    צחי כנען
    02/08/2017

    אין שום בעיה לחלק ארוחות לא לפי "השעון" כלומר חלקם יהיו יותר צמודות וחלקן פחות .

    ממליץ לא להתעסק בחלוקת הארוחות, אכול לפי טעמך בלבד. אל תתעסק בפחמימות, שומנים או חלבונים. פשוט תאכל טעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלוקת ארוחות תגובה חזרה

    שלומי כהן
    06/08/2017

    צהריים טובים צחי כנען..

    היי צחי..צהריים טובים מה שלומך????

    קודם כל רציתי להגיב ולהגיד שבהתחלה אומנם לא הבנתי למה התכוונת אבל אח"כ הבנתי למה התכוונת ונכון אתה צודק...

    בכל מקרה אני עדיין מעדיף את התפריט של אבות המזון..שזה גם בסדר גמור..
    ואני כבר אוכל כל יום את כל ה-6 ארוחות...(חלוקת החלבון)

    שיהיה לך המשך יום פשוט מעולה,המשך שבוע טוב...

    ותודה על התשובה.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו