צריכה של פחמימות מלאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה של פחמימות מלאות
    שלומי כהן
    26/02/2018

    ערב טוב רחל גרנות.

    ערב טוב לך..ושלום וברכה לך....מלא זמן לא דיברנו...
    מה שלומך????
    אני בסדר גמור טוב תודה..

    ראשית רציתי רק להגיד ולעדכן שהנה ביום שישי הקרוב כבר פורים ובעוד חודש בדיוק פסח...ולגבי זה רציתי רק לעדכן אותך שאני עדיין לא מצאתי פתרון לאיך להמשיך עם התפריט שלי ולצרוך פחמימות בלי קורנפלקסים,פסטות למינהם וגם פתיתים שאני אוכל מדי יום וכמובן הפחמימה הכי חשובה היא הלחם מלא.....וכל אלו יהיו חמץ בפסח...אני עדיין לא מצאתי פתרון מלא לזה......הגעתי לאיזה פתרון חלקי אבל עדיין אין לי פתרון מלא לבעיה שהפחמימות שאנו צורכים ביום יום הם חמץ.

    2) רצית לשאול האם זה בסדר שאני בחור בן 25 היה לי יום הולדת שבוע שעבר בשישי האחרון צורך פחמימות מלאות ולא פשוטות בכמות של 50%-60%......(את האמת זה נראה לי הרבה יותר ממה שהרבה אנשים צורכים....).......
    זה בסדר?????


    מחכה לתשובה ושיהיה לך המשך ערב טוב שקט ונעים.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה של פחמימות מלאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי, שלום

    רחל גרנות
    27/02/2018

    שלום לך, ההמלצה הכללית של ארגוני הבריאות היא שניתן לצרוך כ50% פחמימות מכלל התפריט היומי. כך, שאתה בהחלט אוכל נכון. אבל, בהחלט שים לב לצרוך גם חלבונים באיכות טובה. ולפי מה שאני רואה, זה גם מסודר אצלך. ולגב י פסח, בינינו, זה שבעה ימים בלבד. אז כדאי להפחית את הלחץ. יש כיום גם מצות מלאות יותר. אוכלי הקטניות יכולים לאכול אורז וכדומה. אני בטוחה שתעבור את זה בשלום בדיוק כפי שעשית בשנים שעברו. ומזל טוב ליום הולדתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו