שאלה לגבי תפוח אדמה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי תפוח אדמה
    חיים
    07/03/2018

    בוקר טוב שושנה אני מאוד אוהב תפו"א בתנור אבל הבנתי שיש להם ערך גליקמי גבוה האם אכילה ע"ב יום יומי יכולה לגרום לבעיות רפואיות ולעליית הסוכר האם אכילה בכל ארוחה נגיד כ3 פעמים בשבוע לאכול כ2 תפו"א אפויים זה תקין מבחינה בריאותית או האם אפשר לאכול ע"ב יום יומי?
    אין לי בעיות סוכר ואני מתאמן כ4 פעמים בשבוע הליכה ומשתדל לאכול בריא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי תפוח אדמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיים, שלום

    רחל גרנות
    10/03/2018

    שלום לך, אמנם, נכון שלתפוח אדמה יש ערך גליקמי גבוה יחסית אולם יש לו יתרונות אחרים. אין כל מניעה לאכול תפוחי אדמה. במיוחד לאור העובדה שאינך סוכרתי. וכמובן, כדאי לשלב פחמימות אחרות בעלות ערך גליקמי נמוך. ואגב, אם תאכל תפוחי אדמה עם הקליפה, הערך הגליקמי יהיה נמוך יותר. ערך גליקמי מושפע גם מההכנה. למשל, פירה של תפוח אדמה הוא בעל ערך גליקמי גבוה יותר. בגלל מעיכת התפוח ושחרור הסוכר. בתיאבון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו