שאלה בבקשה לגביי תוספי מזון ועצירות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בבקשה לגביי תוספי מזון ועצירות
    דניאל
    12/03/2018

    שלום רב אני סובלת כבר המון שנים מעצירות, נובע מתזונה לקויה ככל הנראה ,וגם מכורה לסוכרים וגם עליתי המון במשקל , מרגישה נפיחות ומפחדת ללכת לשירותים , קניתי תוסף תזונה של פוקה ירוקים מנקים , בשלב ראשוני לא ראיתי שוב תוצאה או הרגשה בבטן , אולם זאת רציתי לקנות גם תוסף תזונה של ברא לייט שעוזר לעצירות ולאיזון סוכר ותחושת שובע השאלה היא מה כדאי לי באמת לקחת תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דניאל, שלום

    רחל גרנות
    16/03/2018

    שלום לך, עצירות היא אחת הבעיות האופייניות לעולם השפע. האוכל שלנו מתועש, דל בסיבים וזו התוצאה. אני לא יכולה להמליץ לך על מוצר מסויים בלי להכיר אותך, כמובן. כללית, אני תמיד מציעה להמעיט ככל האפשר בכל המוצרים האלה. הם מגבירים ומעצימים את הבעיה. והמעיים נהיות עצלות יותר. חשוב לאכול הרבה ירקות ופירות, רצוי עם הקליפה. לבחור במזונות מלאים עם הרבה סיבים. חשוב ביותר לשתות הרבה ופעילות גופנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו