טובי פלד פסיכולוג ילדים ונוער
פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.
ד"ר אליהו סמואל פסיכותרפיסט ילדים ונוער
פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
אני כבת 50 כשלושה חודשים לאחר לידה (שחיכיתי לה שנים רבות) נשארתי עם עודף משקל של כ 20 ק'ג והתחלתי בדיאטה לפי הוראות של דיאטנית -ולמרות שמירה קפדנית לא ירדתי אפילו ק'ג !!! עשיתי בדיקת קורטיזול ויצאה תקין .כעת אני עושה כבר 3 שבועות את דיאטת דוקאן והתחלתי גם לעשות ספורט של שעה ביום - ושוב ,למרות שמירה קפדנית על ההוראות -אין שום ירידה .בעבר כששמרתי -ירדתי.מה יכולה להיות הסיבה ? אגב ,יש הרבה מידי דרישות בפורום כך שקשה לשלוח את השאלה,אנא הקלו עלינו.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
שלום לך, מסרבת להגדיר אותך כשמנה. אני בטוחה שאת הרבה יותר מזה. ראשית, מזל טוב. אני חושבת שהעלייה במשקל שווה את המאמץ. המצב הזה של חוסר ירידה הוא לא אופייני רק לך, זה קורה לרבים אחרים. החלק המסוכן בזה הוא שאם את "נשברת" כרגע וחוזרת לאכילה מרובה יותר, תעלי במשקל כמעט ללא שליטה. וזה יהיה ממש חבל. אז, המטרה הראשונה הוא לא לתת לתסכול ולייאוש לנהל אותך. הסיבות יכולות להיות רבות. כנראה שאת עדיין לא מאוזנת לחלוטין הורמונאלית. בכל זאת, את רק שלושה חודשים אחרי הלידה. אני מציעה לך לא להיכנס לכל מיני דיאטות שונות ומשונות. זה הזמן לבנות תפריט מציאותי, כזה שאפשר לעמוד בו. הוא צריך לכלול את כל אבות המזון. את צריכה את כדי לשקם את הגוף ולאנרגיה לטיפול ברך (או רכה) שנולד. יתכן ואת לא שותה מספיק, יתכן ויש לך חריגות שאת לא מודעת להן. ניהול של יומן אכילה היא דרך טובה לבדוק זאת. גם מחסור בשעות שינה עלול לפגוע בירידה במשקל. ולבסוף, לא לעשות דיאטה קשה מדי והמון סבלנות. זה יירד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
זאת אחת התופעות המטרידות והשכיחות ביותר בקרב גברים ונשים כאחד. לעתים היא נחווית באופן קל ומסבה אי נוחות בלבד, וישנם מקרים חמורים יותר בהם מתפתחת דלקת כרונית ותסמינים כואבים
ב-18 שנות עבודתי ביד שרה, שימשתי בתפקידי ניהול מגוונים. מזה כ-6 שנים אני מנהלת השאלה אזורית בגוש דן וירושלים ואחראית על יותר מ-200,000 השאלות פריטי ציוד רפואי בשנה. בתפקידי אני מתעסקת רבות באיכות וסוג... קרא עוד