יאוש מחוסר ירידה במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יאוש מחוסר ירידה במשקל
    שמנה
    08/04/2018

    אני כבת 50 כשלושה חודשים לאחר לידה (שחיכיתי לה שנים רבות) נשארתי עם עודף משקל של כ 20 ק'ג והתחלתי בדיאטה לפי הוראות של דיאטנית -ולמרות שמירה קפדנית לא ירדתי אפילו ק'ג !!! עשיתי בדיקת קורטיזול ויצאה תקין .כעת אני עושה כבר 3 שבועות את דיאטת דוקאן והתחלתי גם לעשות ספורט של שעה ביום - ושוב ,למרות שמירה קפדנית על ההוראות -אין שום ירידה .בעבר כששמרתי -ירדתי.מה יכולה להיות הסיבה ?
    אגב ,יש הרבה מידי דרישות בפורום כך שקשה לשלוח את השאלה,אנא הקלו עלינו.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יאוש מחוסר ירידה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, יקירה

    רחל גרנות
    08/04/2018

    שלום לך, מסרבת להגדיר אותך כשמנה. אני בטוחה שאת הרבה יותר מזה. ראשית, מזל טוב. אני חושבת שהעלייה במשקל שווה את המאמץ. המצב הזה של חוסר ירידה הוא לא אופייני רק לך, זה קורה לרבים אחרים. החלק המסוכן בזה הוא שאם את "נשברת" כרגע וחוזרת לאכילה מרובה יותר, תעלי במשקל כמעט ללא שליטה. וזה יהיה ממש חבל. אז, המטרה הראשונה הוא לא לתת לתסכול ולייאוש לנהל אותך. הסיבות יכולות להיות רבות. כנראה שאת עדיין לא מאוזנת לחלוטין הורמונאלית. בכל זאת, את רק שלושה חודשים אחרי הלידה. אני מציעה לך לא להיכנס לכל מיני דיאטות שונות ומשונות. זה הזמן לבנות תפריט מציאותי, כזה שאפשר לעמוד בו. הוא צריך לכלול את כל אבות המזון. את צריכה את כדי לשקם את הגוף ולאנרגיה לטיפול ברך (או רכה) שנולד. יתכן ואת לא שותה מספיק, יתכן ויש לך חריגות שאת לא מודעת להן. ניהול של יומן אכילה היא דרך טובה לבדוק זאת. גם מחסור בשעות שינה עלול לפגוע בירידה במשקל. ולבסוף, לא לעשות דיאטה קשה מדי והמון סבלנות. זה יירד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו