טחינה - יותר בריא או יותר משמין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחינה - יותר בריא או יותר משמין
    יונה
    13/05/2018

    טחינה יותר בריאה או יותר משמינה? מה התדירות והכמות המומלצת של טחינה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחינה יותר בריא או משמין תשובה.

    שלומי כהן
    13/05/2018

    שלום רב צהריים טובים יונה.

    שלום רב יונה.צהריים טובים.מה שלומך??????
    אז לשאלתך.....קודם כל טחינה משתייכת מבחינת אבות המזון מפחמימות,חלבונים ושומנים לקבוצת השומנים.בקבוצת השומנים יש שלושה קבוצות מדורג מהשומן המומלץ ביותר למזיק...שומן חד בלתי רווי,שומן רב בלתי רווי מסוג אומגה 3 ושומן רב בלתי רווי מסוג אומגה 6.
    טחינה שייכת לקבוצת השומן חד בלתי רווי...ולכן מבין השומנים הוא המומלץ ביותר.(טחינה אכן בריאה).אך חשוב לזכור כמו כל שומן חשוב לצרוך ממנו בתפריט היומי באופן מידתי.כמו גם אגוזי מלך ושקדים,גם בוטנים יכולים להיות שומנים טובים.....כל אלו טחינה,אגוזים ושקדים,בוטנים וכדומה...משתייכם לקבוצת השומנים וכמו כל שומן צורכים ממנו באופן מסוים ומידתי..אין כאן מס' מסוים של כמות/תדירות.......כל יום ויום צורכים את כל אבות המזון..גם מקבוצת השומנים.-פחמימות,חלבונים,שומנים..כל דבר צריך להיעשות באופן מסוים נכון ובריא.


    מקווה שעזרתי.

    יום טוב.

    שלומי כהן.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחינה יותר בריא או משמין תוספת לתשובה

    שלומי כהן
    13/05/2018

    *רק רציתי להגיד שלגבי קבוצת השומנים....השומנים הם קבוצה חשובה מאוד אשר צריך לצרוך ממנה מדי יום כמו כל אב מזון אחר. השומנים מסתתרים במזון שלנו בצורת שומן רווי ולכן אם רוצים לאכול תזונה נכונה,בריאה ומאוזנת יש לאכול את השומנים בצורתם החב בלתי רווי/רב בלתי רווי..ולכן יש לשלב אותם בארוחות(ארוחות עיקריות) או בין הארוחות.
    ושוב פעם כמו כל שומן ,צורכים אותו במידה מסוימת ובריאה.

    שיהיה בהצלחה.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, יונה

    רחל גרנות
    13/05/2018

    שלום לך, טחינה אכן שייכת לקבוצת השומנים המומלצים. אנחנו זקוקים לכ-3 מנות של שומן טוב ביום. מנת שומן היא כפית שמן = כף טחינה = כף אבוקדו = כמות של 5-7 שקדים = 45 קלוריות. הדבר נכון לכל אחד מאתנו וגם אלה עם בעלי רמות גבוהות של כולסטרול וטריגליצרידים צריכים להקפיד על צריכה נכונה של שומנים. מסתבר שלשומנים הטובים יש השפעה מטיבה על השומנים בדם. אבל, אין הכוונה להתנפל על שומן טוב. בכמות הנכונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו