תופעות הפסקת שתיית קולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תופעות הפסקת שתיית קולה
    יאיר
    22/08/2018

    שלום ד"ר חדוה בן משה.
    אני בן 36 שותה קולה שנים רבות כל יום.
    2 בקבוקים של 500 מ"ל בכל יום.
    יחד עם זאת מטופל בתרופות נגד התקפי חרדה.
    מספר פעמים ניסיתי להפסיק בהדרגה את צריכת הקולה,
    כל פעם שעשיתי כן, חטפתי התקפי חרדה ודיכאון.
    הפעם החלטתי להיות נחוש- 3 חודשים ללא קולה והסבל רב מאוד מאוד. האם סביר שעדיין מדובר בגמילה?
    אני עדיין שותה קפה נמס עם קפאין וכפית סוכר 1 עד 2 ביום.
    הרופא המטפל אומר שאם אני כל כך סובל, עליי לחזור לשתות קולה למרות שזה לא הכי בריא.
    אשמח לשמוע את חוות דעתך מדוע הפסקת קולה גורמת לי הגברת חרדות ודיכאון שלא עוזבים גם לאחר 3 חודשים "נקיים" מקולה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעות הפסקת שתיית קולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת שתייה מקולה תגובה חזרה

    שלומי כהן
    26/08/2018

    שלום רב יאיר.

    שלום רב יאיר.אני רוצה להשיב לך על השאלות שלך ולהתייחס למה שכתבת כאן בהקשר לשתייה של קולה.

    תראה אומנם אני בחור בן 25 ו...עוד מעט בן 26 ואני לא רופא או משהו כזה וגם לא רחל גרנות שמנהלת פה את הפורום והיא עוד לא הגיבה לך על זה,אני רוצה במקום רופא ורחל גרנות להשיב לך השאלות שלך ולהתייחס לזה...
    אז ככה.....אני חושב שאם אתה בחור מבוגר בן 36 שמכור לקולה ובקולה יש חומר הנקרא:"קפאין"...זהו חומר שגורם להתמכרות,זה כמו סיגריות שיש בהן ניקוטין שגם כן גורם לאנשים להתמכר מהר...

    תראה אני ממליץ לך בכללי לעבור ולשתות לאורך היממה רק מים מים ומים והמון מים וחליטות צמחים ואפשר גם מדי פעם מיץ...בכל מקרה אם אתה מרגיש שאתה מכור לקולה וכמו שהרופא המטפל שלך אמר לך שאתה צריך לחזור ולשתות קולה אז תשתה קולה זירו יש היום בסופרים קולה זירו שזה מופחת סוכר במקום קולה אדומה,קולה רגילה,אני מציע לך בהתחלה לחזור ולשתות קולה זירו ואולי בהמשך הרחוק תעבור לשתות לאורך היממה רק מים וחליטות צמחים שיותר בריא לשתות מהם....

    אבל אתה בחור מבוגר כבר בן 36......אני לא יכול להחליט במקומך,אני לא יודע איך ולמה אתה מרגיש שאתה מכור לקולה אבל תעבור לשתות קולה זירו שיותר בריא ומופחת סוכר,אח"כ תנסה להפחית ולעבור למים לאורך היממה....

    אני מקווה שעזרתי ואני לא יכול להחליט במקומך על החיים שלך ועל גופך...

    שיהיה לך המון המון בהצלחה..

    המשך יום טוב


    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי תודה רבה לך מקרב לב !

    יאיר
    26/08/2018

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה חזרה ליאיר

    שלומי כהן
    26/08/2018

    יאיר שלום רב..

    היי אני שמח לשמוע שעזרתי,מקווה שיהיה לך בסדר והמון המון ב-ה-צ-ל-ח-ה.
    ושוב בהתחלה תנסה קולה זירו ואח"כ תנסה לעבור למים וחליטות צמחים אבל כמו שכתבתי לך אני לא מחליט במקומך....

    ושמח שיכולתי לעזור בכיף גדול...

    שיהיה לך הרבה הרבה בהצלחה והמשך שבוע טוב נפלא ומקסים!

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאיר, שלום

    רחל גרנות
    28/08/2018

    שלום לך, שים לב שטעית בפנייה בפורם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו