מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תופעות הפסקת שתיית קולהיאיר22/08/2018
שלום ד"ר חדוה בן משה.
אני בן 36 שותה קולה שנים רבות כל יום.
2 בקבוקים של 500 מ"ל בכל יום.
יחד עם זאת מטופל בתרופות נגד התקפי חרדה.
מספר פעמים ניסיתי להפסיק בהדרגה את צריכת הקולה,
כל פעם שעשיתי כן, חטפתי התקפי חרדה ודיכאון.
הפעם החלטתי להיות נחוש- 3 חודשים ללא קולה והסבל רב מאוד מאוד. האם סביר שעדיין מדובר בגמילה?
אני עדיין שותה קפה נמס עם קפאין וכפית סוכר 1 עד 2 ביום.
הרופא המטפל אומר שאם אני כל כך סובל, עליי לחזור לשתות קולה למרות שזה לא הכי בריא.
אשמח לשמוע את חוות דעתך מדוע הפסקת קולה גורמת לי הגברת חרדות ודיכאון שלא עוזבים גם לאחר 3 חודשים "נקיים" מקולה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת שתייה מקולה תגובה חזרה
שלומי כהן26/08/2018שלום רב יאיר.
שלום רב יאיר.אני רוצה להשיב לך על השאלות שלך ולהתייחס למה שכתבת כאן בהקשר לשתייה של קולה.
תראה אומנם אני בחור בן 25 ו...עוד מעט בן 26 ואני לא רופא או משהו כזה וגם לא רחל גרנות שמנהלת פה את הפורום והיא עוד לא הגיבה לך על זה,אני רוצה במקום רופא ורחל גרנות להשיב לך השאלות שלך ולהתייחס לזה...
אז ככה.....אני חושב שאם אתה בחור מבוגר בן 36 שמכור לקולה ובקולה יש חומר הנקרא:"קפאין"...זהו חומר שגורם להתמכרות,זה כמו סיגריות שיש בהן ניקוטין שגם כן גורם לאנשים להתמכר מהר...
תראה אני ממליץ לך בכללי לעבור ולשתות לאורך היממה רק מים מים ומים והמון מים וחליטות צמחים ואפשר גם מדי פעם מיץ...בכל מקרה אם אתה מרגיש שאתה מכור לקולה וכמו שהרופא המטפל שלך אמר לך שאתה צריך לחזור ולשתות קולה אז תשתה קולה זירו יש היום בסופרים קולה זירו שזה מופחת סוכר במקום קולה אדומה,קולה רגילה,אני מציע לך בהתחלה לחזור ולשתות קולה זירו ואולי בהמשך הרחוק תעבור לשתות לאורך היממה רק מים וחליטות צמחים שיותר בריא לשתות מהם....
אבל אתה בחור מבוגר כבר בן 36......אני לא יכול להחליט במקומך,אני לא יודע איך ולמה אתה מרגיש שאתה מכור לקולה אבל תעבור לשתות קולה זירו שיותר בריא ומופחת סוכר,אח"כ תנסה להפחית ולעבור למים לאורך היממה....
אני מקווה שעזרתי ואני לא יכול להחליט במקומך על החיים שלך ועל גופך...
שיהיה לך המון המון בהצלחה..
המשך יום טוב
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלומי תודה רבה לך מקרב לב !
יאיר26/08/2018* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה חזרה ליאיר
שלומי כהן26/08/2018יאיר שלום רב..
היי אני שמח לשמוע שעזרתי,מקווה שיהיה לך בסדר והמון המון ב-ה-צ-ל-ח-ה.
ושוב בהתחלה תנסה קולה זירו ואח"כ תנסה לעבור למים וחליטות צמחים אבל כמו שכתבתי לך אני לא מחליט במקומך....
ושמח שיכולתי לעזור בכיף גדול...
שיהיה לך הרבה הרבה בהצלחה והמשך שבוע טוב נפלא ומקסים!
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיאיר, שלום
רחל גרנות28/08/2018שלום לך, שים לב שטעית בפנייה בפורם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


