מחפשת תחליף הולם לעוגיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחפשת תחליף הולם לעוגיות
    אבישג
    20/09/2018

    החולשה שלי זה עוגיות. אני מנסה שלא להכניס לבית אבל אני תמיד נשברת. ניסיתי למצוא משהו אחר לנשנוש, בריא יותר, ואני לא מצליחה להתאפק. אשמח לעצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחפשת תחליף הולם לעוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, אבישג

    רחל גרנות
    22/09/2018

    שלום לך, מבינה לרוחך. עוגיות זה באמת דבר טעים וכיפי. וכפי שאת ציינת, הבעיה היא שעוגייה אחת אף פעם לא מספיקה והעוגיות הנותרות שבחבילה קוראות לי בשמות חיבה שרק הן ואני מכירות... אני, אגב, ממש לא מאמינה שצריך להתנזר לחלוטין מדברי מתיקה. אבל העיקרון הראשון הוא לא לאכול את הדברים האלה כאשר רעבים. נשנושים וכדומה רק כאשר שבעים פחות או יותר. אם אתחיל עם עוגיות כאשר אני רעבה, עייפה ולחוצה אין סיכוי לשליטה.
    אם את זקוקה למתוק, תמיד כדאי לבחור בדברים מוגדרים. כמו, למשל, מקופלת קטנה, כיף קטן וכדומה. אגב, כיף כיף וכל החטיפים האלה שווי ערך קלורית לעוגייה. העוגייה הכי פשוטה היא כ-80 קלוריות. בחטיף יש לי סיכוי לשלוט. גם פרוסת לחם עם קצת ריבה או דבש היא תחליף מעולה למתוק. הדבש/ריבה מעלה את הסוכר מידית והלחם מאזן את רמות הסוכר לפרק זמן ארוך יותר. שלוב מנצח. יש לי מטופלים שבוחרים בשני תמרים (מנת פרי) עם אגוז בפנים. יש כאלה שפרי מרגיע. אבל, זהירות מפירות...
    מקווה שתצליחי לזהות את הנשנוש המתאים לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו