אימון בשליטה על כעסים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון בשליטה על כעסים
    מירה
    24/01/2008

    שלום, האם היותי רגזנית וחסרת סבלנות מצריך טיפול בסימפטום או בבעיה? כלומר, אם אתרכז בסיבות שמובילות אות להתרגז בקלות, לא אצא מזה, אך אם אטפל בכך מקומית, נניח על ידי כדורים, המצב יפתר. האם זה נכון לראות זאת כך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון בשליטה על כעסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון או כדורים?

    הילה פורטיס טויטו
    24/01/2008

    אימון יכול להועיל לשליטה על כעסים. עם זאת, על מנת שהאימון יצליח עלייך להיות מחויבת לתהליך מאוד. זה אומר, לראות איך את מתנהלת במקביל לכעס, איך את יוצרת בהדרגה הרגלי תגובה חדשים, וכל זאת במקביל לכך שאת הופכת מודעת לכל מה שמרגיז ומכעיס אותך. באימון נחקור ונבין מה הכוונה החיובית שיש לכעס, מה הוא משרת ונבדוק איך תוכלי להגיע לאותה כוונת-על גם בדרכים אחרות.
    האם כדורים? יכול להיות, אבל בשביל זה את צריכה ללכת לאיבחון פסיכיאטרי שיאשר לך זאת.

    הייתי מציעה לך להתחיל באימון או טיפול ולבדוק אם זה משפר את המצב. לא תמיד הדרך הקצרה היא הדרך הנכונה ובמידה ותוצאות האימון / טיפול ישביעו את רצונך - תוצאותיהם לחייך ישפיעו לטווח ארוך ומיותר לציין - שבלי שום תופעות לוואי (להלן כדורים...).

    הרבה הצלחה והרגשה טובה,
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו