קואצ'ינג לילדה עם בעיית קשב וריכוז

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קואצ'ינג לילדה עם בעיית קשב וריכוז
    ירון
    07/11/2011

    שלום
    ביתי בת 15 עם בעיית קשב וריכוז אינה יכולה ליטול רטאלין וזאת מכיון שבילדותה סבלה ביתי באפילפסיה ילדים.
    בשיחה עם יועצת בית הספר,אמרה היועצת שהיא מאמינה שקאוצ'ר/ית יכול לעזור.
    אבקש את עזרתכם בעניין ואם יש משהו שיודע ויכול להמליץ על אחד כזה באיזור הצפון(עפולה-טבריה).

    תודה ויום טוב

    ירון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קואצ'ינג לילדה עם בעיית קשב וריכוז - תגובה

    איציק יצקן
    08/11/2011

    ירון יקר,
    ראשית חשוב לי לציין כי אני מספר כאן על תפיסתי האישית בלבד על מה שנהוג לקרוא לו "בעיות קשב וריכוז".
    כהרגלי אתחיל את ההסבר על דרך החיוב: הבט בעצמך ובאנשים סביבך וראה איך לכל אחד מאיתנו יש מקומות בהם הוא קשוב הרבה יותר ומרוכז הרבה יותר מאשר במקומות אחרים. הסיבה לקשה ולריכוז היא פשוטה - אדם ערני וממוקד יותר במקומות בהם יש לו משמעות. למשל אתן דוגמה לבחור שהגיע אלי ואמר כי הוא מאובחן כ"סובל" מהפרעות קשב וריכוז ואינו מצליח להתרכז בלימודים. מיד בדקתי האם הוא יכול להתרכז (למשל) בשיחה עמוקה עם מישהי איתה נפגש לדייט (מקרי או מתוכנן). כשתיאר בערנות מקרה כזה - מיש שיקפתי לו שאם היה סובל מ"הפרעות" הרי אלה היו אמורות להפריע לכל רוחב חייו, והנה הוא מצליח לשמור על קשב רב מול בחורה שמעניינת אותו. אם כן - הקשב קשור ל-ע-נ-י-י-ן שהבחורה מעוררת בו. ולכל אחד עניינים אחרים המעוררים בו את הקשב והריכוז ועניינים השמים לאל את הקשב והריכוז.
    אם מישהו מגיע אלי כאשר הוא "סובל" מהפרעות קשב וריכוז - אני מחפש קודם כל האם הוא מוצא משמעות בדבר בו אינו מצליח להתרכז. אם אין משמעות בחייו ל(למשל ) לימודים - אז אני מציע לו דרכים לחפש את המשמעות. לחלופין אם אני מוצא שלמישהו יש עניין ב(למשל) לימודים אבל למרות זאת אינו מצליח להתרכז - אזי אני מחפש מה עוצר אותו: פחדים, תפיסות דימוי עצמי ועוד.
    בהצלחה,
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשב וריכוז

    ירון
    08/11/2011

    תודה איציק,הארת את עיניי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו