תהליך של אימון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תהליך של אימון
    הדר
    09/03/2008

    שלום, אני בתוך תהליך של אימון אישי בקבוצה, ואיני יודעת אם מסגרת קבוצתית זה מה שמתאים לי, נראה לי כי הקבוצה גורמת לי להסגר, אףך מצד שני זה בדיוק מה שאני צריכה לעבוד עליו, להיות פצתוחה גם בתוך קבוצה ולא רק באופן אישי, יש לכן עצות עבורי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תהליך של אימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב של אימון בקבוצה ואימון אישי

    דפנה סלען
    09/03/2008

    שלום הדר
    אני מבינה את ההגיון בפרדוקס שאת מביאה לכאן : מצד אחד קשה לך להתאמן בקבוצה כי את סגורה ומהצד השני בדיוק זה מה שאת רוצה לחזק אצלך. במקרה הזה אני מזמינה אותך לבדוק שילוב של שני הדברים : אימון אישי ובקבוצה. האם יש גם אימון אישי - פרטני כחלק מהתהליך שאת עוברת או רק אימון קבוצתי? יתכן שזה כלול בתהליך ובמקרה זה את בודקת באופן אישי מה לחזק אצלך באופן אישי בהקשר הקבוצתי ובאימון בקבוצה את כבר יכולה ליישם את זה הלכה למעשה. בנוסף, באימון אישי-פרטני את יכולה להפיק ערך נוסף מעצם היותו אישי - מותאם אישית לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו