אימון בקבוצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון בקבוצה
    ויקי
    12/03/2008

    שלום, כיצד ניתן לדעת אם אימון קבוצתי הוא משהו המתאים ליף או שדווקא אימון אישי? כיצד אני יכולה לבחון זאת בצורה פרקטית לדעתכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון בקבוצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון בקבוצה ו/או אימון אישי

    דפנה סלען
    12/03/2008

    שלום ויקי
    קשה לי לענות על שאלתך. בכל זאת אגיד כך:
    יש אנשים שנפתחים מאוד בקבוצה - מרגישים טוב כשהם עם אנשים ולכן אימון בקבוצה יכול להוציא מהם דברים שלא יבואו לידי ביטוי באימון אישי. יש אנשים שמאוד חשובה להם דעתם של אחרים והם מאוד נעזרים באחרים - כאן יש מקום להיות בקבוצה.בנוסף, יש אלמנט של חיזוק - של ביחד - באימון בקבוצה שמשפיע לטובה על תהליכי שינוי - שוב על אנשים מסוימים.
    יש לעומתם, אנשים סגורים יותר שלא יבואו לידי ביטוי בקבוצה ולכן הקבוצה פחות תתרום להם.
    לאנשים כאלה עדיף לעשות תהליך אישי ואולי בהמשך להכנס לקבוצה - אבל לא כשלב ראשון.
    יש אנשים שמגיעים להחלטות בחיים שלהם מתוך עצמם ואינם זקוקים/רוצים לדעת מה דעתם של אחרים - אנשים אלה פחות יעזרו בקבוצה לטובת השינוי שהם רוצים לעשות.
    שוב, קשה לדעת כי יש הרבה פרמטרים לבדיקה- אפשר פשוט לבדוק כל אחת מהאופציות ואז להחליט מה מתאים יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו