ללמוד להגיד לא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ללמוד להגיד לא
    קרן
    30/03/2008

    יש לי בעיה, אני נחמדה מדי וזה גורם לאנשים להטריד אותי, חברי אומרים לי שאיני יודעת להגיד לא ואיני יודעת להיות תקיפה בייחוד לגבי גברים. נוצר מצב שבגלל שאני לא רוצה לפגוע בגברים שאיני מעוניינת בהם, הם מתעקשים להמשיך ולהשטריד אותי והם בטוחים שאני רוצה אותם למרות שזה לא כך, אני לא ממש יודעת אם אתן יכולות לעזור לי אבל אולי תנו לי כמה טיפים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ללמוד להגיד לא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדר עדיפויות

    דפנה סלען
    30/03/2008

    שלום קרן ותודה על שאלתך,
    אחד הדברים שאני שואלת את המתאמנים שלי הוא : כיצד אתם יוצרים סדרי עדיפויות בחיים שלכם?
    באופן כמעט קבוע אנחנו מגיעים לנושא של : לאלו דברים להגיד "לא" ולמה להגיד "כן".
    כשאנחנו אומרים "כן" על הכל לא נשאר לנו זמן לדברים שבאמת חשובים לנו
    שימי לב איך את מנהלת את היום שלך ולמה את נותנת עדיפות. כמה אנרגיה את מבזבזת על דברים שאת עושה/מאפשרת לאחרים לעשות לך למרות שאת לא מעוניינת בכך.ברגע שאת מבינה שמה שמנהל לך את סדר היום זה יותר הדברים הפחות רצויים עבורך ופחות הדברים שאת רוצה - אני בטוחה שתעשי שינוי.
    בכל מקרה, אל תרגישי רע עם עצמך - יש לך כוונה חיובית בלא להגיד "לא". את רוצה שאחרים לא ירגישו רע, את רוצה שלא יכעסו עלייך, שיאהבו אותך ועוד כל מיני סיבות חיוביות. תשאלי את עצמך איך את יכולה להגיע לסיבות אלה למרות שאת אומרת "לא". אני בטוחה שתמצאי את הדרך.
    אשמח לעזור
    דפנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן היקרה

    בת אל אוקרט
    31/03/2008

    את כותבת ש"חברי אומרים לי שאיני יודעת להגיד לא ואיני יודעת להיות תקיפה בייחוד לגבי גברים"
    האם באמת את צריכה להיות תקיפה איתם ? האם זה לא משרת אותך כרגע.? ואם תשובתך היא שלילית לשני השאלות אולי כדאי לך לעבוד על עצמך בנושא כטיפ אומר לך שבכל תחום בחיים אנשים מבקשים ממך דברים אם זה בזוגיות או בעבודה ואת קודם צריכה לבדוק עם עצמך האם באמת את יכולה להענות לבקשה או שמא זה מעבר ליכולותיך ואם אכן זה כך ואת בכל זאת תעתרי לבקשה הרי שני הצדדים פה יצאו לא מרוצים והרי זה ברור לך למה ...
    כך שאת מנסה להיות טובה ללא ספק אבל "אוכלת קש" בגלל זה ולכן חישבי הייטב האם זה מתאים לך ואם לא,
    תאמרי את זה בעדינות אך בהחלטתיות משהו בנוסח כמו "נורא מחמיא לי והייתי נורא שמחה אבל לא מתאפשר לי כרגע להיות פנויה לנושא והאמת שאני גם לא מעוניינת"
    מקווה שעזרתי .
    בברכה
    בת אל אוקרט
    מאמנת אישית
    www.coacherkey.com

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו