לחץ משפיע על החיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ משפיע על החיים
    אורי
    19/11/2013

    שלום רב, יש ליש אלה על התמודדות עם הלחץ. יש עלי לחץ מאוד גדול מעבודה, ואני משתדלת בכל כוחי להצליח בכל מה שאני עושה. אבל לאחרונה אני מרגישה שאני לא שקטנה כאשר אני לא בעבודה, כאשר אני בבית ולא ממש יודעת מה לעשות עם זה. חשבתי ללמוד על דרכים להתמודדות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ משפיע על החיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ משפיע על החיים - תגובה

    גרשון מורג
    19/11/2013

    שלום אורי,

    קשה מאוד לתת לך תשובה מבוססת על בעיה רצינית כזו המתומצתת במספר משפטים בלבד. על מנת לנסות להשיב צריך עוד הרבה נתונים.
    אבל אוכל לתת לך עצה מעשית שאני מקווה שתוכל לעזור לך להתמודד, לפחות חלקית.

    אני הייתי מפנה אותך לתרגול מדיטציה.
    וזאת למה? כי במדיטציה אנו לומדים לשחרר הכול. המחשבות, החרדות, המתחים, הגוף והנפש. וכנראה שמה שאת צריכה לתגבר זו דווקא היכולת לשחרר. לשחרר את העבודה, את הדאגה למה שקורה שם, את הלחץ וכו'. נראה לי שתרגול יומיומי של מדיטציה יכול בהחלט לתרום.
    אני בטוח שתוכלי למצוא איזה בית ספר או חוג למדיטציה קרוב למקום מגוריך בו תוכלי ללמוד את הדבר.
    בכל מקרה, אני בטוח שתיהני ובנוסף... זה יכול רק לתרום.

    בהצלחה!
    גרשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אורי
    24/11/2013

    תודה רבה, אני לא יודעת מאיזה אזור אתה בארץ, אך אני מחיפה.

    האם אני צריכה ללכת לפסיכולוג בעקבות הלחץ או למאמן אישי.
    חשוב לי מאוד להתמודד עם עניין הלחץ בהצלחה.

    האם יש מישהו שאתה מכיר מאזור חיפה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה - תגובה

    גרשון מורג
    24/11/2013

    שוב שלום אורי,

    אני לא יכול לקבוע האם את צריכה ללכת לפסיכולוג או למאמן אישי.
    מניסיוני, אני יכול להגיד שאימון אישי יתכן שיוכל להיות לך לעזר רב. בוודאי לא יזיק...

    לצערי איני מכיר מאמן/ת אישי באזור שלך שאוכל להמליץ עליו. אך אוכל לתת לך כמה פרמטרים שלדעתי כדאי לך לקחת בחשבון מבחינתך.

    א) מאוד חשוב הרושם שהמאמן/מאמנת עושה עליך ואיזו "כימיה" נוצרת ביניכם. היום רוב המאמנים מציעים שיחת היכרות ראשונה ללא תשלום ואני מציע לך לפגוש כמה מהם ולאחר מכן לבחור את ההכי מתאים/ה.
    ב) באימון אישי ישנן מספר גישות. חלק מהם עובדים על "השגת תוצאות". לא נראה לי שזה מה שאת צריכה כרגע. הייתי הולך על אימון שבוחן ומתאים/משנה גישה לחיים.
    בשיחה הטלפונית הראשונה את כבר יכולה להתרשם ולשאול שאלות.
    ג) בכל מקרה, את צריכה להרגיש בנוח עם המאמן ועם התהליך. אז כפי שנאמר: "אין חכם כבעל ניסיון". צאי לחפש את המאמן המתאים לך. בהצלחה!


    בהצלחה רבה!!!
    גרשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו