תכנית שיקום לחיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תכנית שיקום לחיים
    אורי
    20/02/2014

    שלום רב,
    אני לוקה בחוסר ביטחון בחיי וגם בנושא הזוגי אישי אבל גם בנוגע לקבלת החלטות בחיי בצמתים חשובים כמו לימודים וקריירה.לצערי לקח לי המון זמן להגיע ועוד לא הגשמתי את עצמי.החלטתי שינוי גישה ועשיתי לי תכנית הגשמה.אלא שההגיון שלי אומר שלב שלב אלא שדבר תלוי בדבר ואז אם אני נכשל במשהו הכל הלך..אבל חוסר הגשמה נראה לי כשלון.
    איך אני יכול לעשות תכנית שדבר לא תלוי בדבר .
    אודה לתשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תכנית שיקום לחיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תכנית שיקום לחיים - תגובה

    גרשון מורג
    21/02/2014

    שלום אורי,
    תודה על פנייתך.

    מההודעה הקצרה שלך אפשר להבין שאתה חש תסכול מאיך שחייך מתנהלים.
    ראשית, בוא נבהיר שאין שום דבר פסול מלבצע דברים "שלב-שלב" כפי שאתה מגדיר ובנוסף יש להבין שלכל אדם קצב משלו. יש אנשים שהם זריזים יותר ויש אנשים שפחות ויש לכבד כל אחד לפי הקצב שלו.
    בכל מקרה, אתה אינך מרוצה מחייך ורואה הרבה כישלונות בהרבה תחומים.

    אי אפשר במסגרת הזאת לתת תשובת "אוקוס-פוקוס" שתשנה את חייך. דברים צריכים להיבדק לעומק ולמצוא את שורש הבעיה על מנת לשנות מצב כזה.

    כולנו מנוהלים בחיינו על ידי פרדיגמות (תבניות חשיבה) שדרכם אנו מתבוננים על החיים ופועלים. הייתי אומר שאצלך נראה שישנן כמה פרדיגמות שלא בדיוק משרתות אותך ויש צורך להחליפן באחרות. זה באמת יכול לשנות גישה לחיים.
    לשם כך, אני ממליץ לך למצוא מאמן/ת אישי/ת שביחד תמצאו את הדרך לבדוק ולשנות מה שדרוש שינוי.

    בהצלחה!
    גרשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו