לבד לונלי נכתב עליי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לבד לונלי נכתב עליי
    שירה
    08/12/2014

    לא אוהבת את עצמי. אפשר לאהוב אחרי היפנוזה? מתאמצת לשווא הפידבקים או חוסר יחס מהסביבה מגדיר אם אני שווה ולרב מרגישה לבד... כואב לי ממש על עצמי מרגישה מיותרת. אכזבה מגברים גם, מחפשת חום והם מישהי ללילה אם אני אזרום יעלמו וגם אם אני לא זורמת כדי לא להיות זולה הם מתרחקים. רק אינטרס לא משתלם להם להשאר לצידי ואני נפגעת ממש. הלוואי והייתי מתנתקת וחיה את הרגע אבל חושבת מלא. הלוואי והייתי שמה חומה ולא מרגישה דבר. לא אהבה לא אכזבה. אדישות בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לבד לונלי נכתב עליי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבד לונלי נכתב עליי - תגובה

    איציק יצקן
    08/12/2014

    שירה יקרה,
    במרכז המכתב שלך שאלת האהבה: את קובעת שאת לא אוהבת את עצמך ואני רואה את יכולות האהבה בנפשך: כי בכמיהה לאהבה יש מניצוץ האהבה - רק צריך להשאיר לאהבה מקום.
    את שואלת האם ניתן לאהוב אחרי היפנוזה ואני חושב שלא צריך היפנוזה כדי להיות באהבה לעצמך ולסביבה וכי יש בך את הגרעין היסודי האוהב וכי רק צריך להירגע ולהיכנס לאורך רוח כדי לאפשר לה לאהבה לבוא לידי ביטוי בלי לחפש בכל רגע את האוהבים.
    אימון מאפשר לך להכיר את עצמך, להבין מי את באמת וללמוד להיות הבוחרת ולא לחכות שיבחרו בך. לפעול בנחישות כדי להשיג, ללמד אותך להביט בעצמך ובעולם מנקודת מבט אחרת, לחזק בך את ההכרה בעצמך, את ההגדרה העצמית ואת המחשבה המתמדת כי את שווה.
    אימון מראה איך ניתן בפשטות להשתמש ביצירתיות להיות יוצרת, איך לחפש למי להעניק חום ואז לקבל חום באופן טבעי.
    הרגיעה תאפשר לך לאהוב את עצמך ולגלות כמה אוהבים אותך.
    בהצלחה!
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו