דימוי עצמי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימוי עצמי
    לילך
    09/05/2008

    יש לי דימוי עצמי נמוך, אני לא מעריכה את עצמי מספיק, אני חושבת שלא מגיע לי להצליח, שאני משעממת וכו'
    מבחינה רציונאלית אני יודעת שזה לא נכון, יש לי המון חברים טובים, הגשמתי את החלומות הכי גדולים שלי אבל אני עדיין מרגישה ככה שאני לא מספיק טובה, יפה , מצחיקה וכו' מה לדעתך אני צריכה לעשות? לחשוב?? כדי לשנות את החשיבה שלי ולהאמין ולאהוב את עצמי באמת?
    ליאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימוי עצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העלאת הערך העצמי

    דפנה סלען
    10/05/2008

    שלום ליאת ותודה על שאלתך
    את אומרת שמבחינה רציונאלית את יודעת שהדימוי העצמי שלך אמור להיות גבוה לאור ההישגים שלך ומנקודה זו נתחיל:
    אחד התרגילים שאת יכולה לעשות הוא:
    לפרט לעצמך 2 הישגים – כל אחד מתחום אחר בחיים שלך ולכתוב לעצמך מה בך איפשר את ההישג – תוציאי מכל הישג לפחות 9 תכונות אופי, חוזקות, יכולות שיש לך שאיפשרו את ההישג.
    למשל אם סיימת לימודי תואר – תכונות שאיפשרו את זה: כושר התמדה, רצינות, אחריות, מחויבות, סקרנות וכו' כך תוכלי לראות וגם להרגיש את התכונות הטובות שבך דבר שיעלה את הדימוי העצמי שלך
    תרגיל נוסף שאת יכולה לעשות הוא:
    1. לרשום את כל האמונות המגבילות (השליליות) שיש לך כלפי עצמך
    2. לשנות את כל האמונות המגבילות לאמונות חיוביות
    3. לחפש עדויות לכך שהאמונות החדשות אכן אמיתיות
    למשל: אמונה מגבילה : 1. אני לא טובה מספיק = אמונה מגבילה
    2. אני מספיק טובה= אמונה חדשה חיובית
    3. העדות : התרגיל שנתתי לך קודם לגבי הישגים= עדות
    אני בטוחה שתרגישי שינוי ואשמח להמשיך לעזור
    דפנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימוי עצמי נמוך

    דנה שחם
    11/06/2008

    שלום ליאת,אני תרפיסטית באומנות וברצוני לומר לך אנשים רבים חשים שהם לא מספיק טובים או ראויים למרות שהמציאות החיצונית מראה להם ההפך, אני ממליצה לך לחקור את נפשך לעומק דרך טיפול ריגשי ולעשות שינוי,אני עשיתי וכיום אני גם עוזרת לאחרים לעשות זאת , ועדיף שעה אחת קודם, את מוזמנת לעיין באתר שלי ולראות האם תרפיה באומנות יכול להתאים לך, לא צריך להיות צירים לשם כך.www.art-therapist באהבה דנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו