כעס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כעס
    ל.
    28/07/2008

    לאחרונה אני מרגישה צורך דחוף לטפל בנושא הכעס אצלי, יש לי הצטברות גדולה מאד של כעס, הוא לא מתפרק ולא מנותב נכון, ובנוסף הוא הולך וגדל עם הזמן, אני מרגישה שזה משפיע על הסביבה הקרובה וכמובן עליי, ואני לא מצליחה להתמודד איתו לבד. האם בתחום של אימון אישי ניתן לטפל בזה, ובכלל מה תכיפות המפגשים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כעס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בכעסים

    דפנה סלען
    29/07/2008

    את מדברת על הכעסים שלך ואני אומרת לך שיש כוונה חיובית לכעס הזה! הוא מאפשר לך משהו שהוא חיובי עבורך. אל תכעסי על עצמך שאת כועסת - את נכנסת ללופ של כעסים. דברי עם אותו חלק אצלך שכועס ותשאלי אותו מה הוא מנסה להשיג שחיובי עבורך. כשתגלי את הכוונה החיובית של הכעס תוכלי לעבור לשלב הבא ולהשיג את אותה מטרה שחיובית עבורך בעוד דרכים (מלבד לכעוס). כן באימון ובעיקר באימון NLP ,שהוא תחום ההתמחות שלי, עוסקים בכעס ויחד בודקים את כל הדברים שציינתי כאן על מנת להסתכל לעתיד ולהגיד : ככה אני רוצה להיות בעתיד - מבחינת ההרגשה ומבחינת עשייה.
    בהצלחה
    דפנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בכעסים

    ענת פלדמן
    15/08/2008

    TIMES TECHNIQUES, דימיון על הטיים ליין שלנו. טכניקה לשחרור רגשות שליליים מן השורש. מציאת שורש הכעס, הפעם הראשונה שבה תת המודע שלנו נתקל בכעס - והשחרור שלו. הפעם הראשונה שנתקלנו בכעס [אנחנו לא בטוח זוכרים זאת אבל תת המודע זוכר, ובטיפול מתקשרים עם תת המודע]אז המפגש הראשון עם הכעס יצר אצלינו גשטאלט, תבנית, שגדלה כמו כדור שלג כל פעם שזיהינו כעס נוסף בחיים שלנו. ואז כשמישהו חותך אותנו ברמזור ובא לנו לרצוח אותו - זה לא בגלל שהוא חתך אותנו ברמזור אלא בגלל שאנחנו מלאי כעס והצטברויות זעם מהעבר שלנו. בטכניקת טיים ליין מנתקים את החוליה הראשונה בשרשרת הזאת של הכעס - וכל החוליות משתחררות. והכעס מנותק מן השורש.
    האם לא נחווה יותר כעס? כנראה שכן, אבל לא בכאלו עוצמות. אגב, ככל שמגיעים לשורש רחוק יותר בעבר שלנו כך רמות הכעס העתידי נמוכות יותר.
    טכניקת הטיפול הזו טובה לרגשות השליליים: כעס, עצב, פחד, כאב ואשמה. לפי הסדר הזה בדיוק. ולכן בטיפול אני לא משחררת רק כעס אלא את כל ה"חבילה".
    ניקוי רגשות שליליים יכול לקחת בין חצי שעה לשעה וחצי, אצלי הוא בא כמכלול של שחרור החלטות מגבילות - נפשיות ופיזיות כאחד, שחרור חרדות לעתיד ומגנוט המציאות, בתוספת עם טכניקות NLP, EFT ודימיון מודרך.
    את הטכניקות האלה לוקח כל מטופל כמתנה לחיים, והוא יכול בעצמו לעצום עיניים, לרחף על קו הזמו ולשחרר אחת ולתמיד אמונות מגבילות. אני מזמינה את כולנו להפסיק להתווכח על המגבלות שלנו, אם אנחנו רוצים בשינוי, אם אנחנו רוצים לוותר על הכעסים [ואין לנו מהם איזשהו רווח משני] זה אפשרי בהחלט
    בהצלחה
    ענת פלדמן, מאמנת כושר אישית מטפלת בשיטת NLP ודימיון מודרך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו