תמחור בגין אימון/ניהול אישי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תמחור בגין אימון/ניהול אישי
    shuni
    20/10/2008

    אודה מאוד אם מי מכם יוכל לתת לי כיוון באשר לאופן תמחור המשרה המתוארת להלן - אימון/תמיכה/ניהול אישי לאישה בשנות ה- 30 לחייה, הסובלת מדיכאון ומפחד לצאת אל החוץ/חברה. היקף העבודה הינו 2-5 שעות מידי יום, המחולקות על פני שעות הבוקר ואחה"צ. האם יש לגבות תעריף לשעה ואם כן, מהו סדר הגודל, או שמא יש לגבות שכר גלובאלי שבועי/חודשי, תוך תחימה למספר שעות ספציפי??? מודה לכל המשיבים מראש & חג שמח!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור פרטים נוספים

    דפנה סלען
    21/10/2008

    shuni
    לפי מה שאת/ה מתאר/ת אין מספיק מידע על התפקיד. אני מזמינה אותך לברר בדיוק במה מדובר. לעשות תיאום ציפיות כדי לבדוק אם אכן את/ה יכול ומוכן להתחייב לתפקיד ורק אז לחשוב על תמחור.יש הבדל בין אימון לתמיכה לניהול - האם הכל יחד? מה מצפים ממך בדיוק? . האם היא מטופלת ע"י פסיכולוג? טיפול תרופתי? אישה שסובלת מדיכאון ופחד לצאת מהבית - זה לא עניין פשוט.
    בקיצור חסרים המון פרטים כדי ליצור תמונה ברורה ומדוייקת ממה מצפים ממך
    בהצלחה דפנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו