תסמונת הלא מרוצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסמונת הלא מרוצה
    דני
    23/10/2008

    שלום רב, יש לי בעיה: עם כל הבחורות שהייתי, לא הייתי מרוצה. תמיד רציתי, יותר תשוקה, בחורה יותר יפה וכו. גם עכשיו אני כך עם הבחורה הנוכחית. מה עלי לעשות? מה הטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת הלא מרוצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להיות מרוצה

    דפנה סלען
    24/10/2008

    דני
    כמה שזה ישמע לך מוזר - יש לך כוונה חיובית ב"לא להיות מרוצה" - כלומר כשאתה לא מרוצה זה מאפשר לך משהו שלא היה מתאפשר לך לו היית מרוצה. למשל : להיות חופשי - אם אתה תחליט שאתה מרוצה אולי תאבד את החופש שלך שכל כך חשוב לך? שוב זו דוגמא כי אנחנו לא מנהלים שיחה וקשה לי לענות בלי לשמוע את התגובות שלך. בקיצור : תחשוב מה טוב בזה שאתה לא מרוצה- ללא שיפוט ללא רצון לטפל בזה- רק תחשוב - אנחנו עושים בכל רגע נתון בחירות שטובות עבורנו.ובכל רגע שאחריו אנחנו יכולים לעשות בחירות חדשות שישרתו אותנו עכשיו!
    לאחר שתבדוק עם עצמך את העיניין הזה תוכל לחשוב איך אתה עושה: "גם וגם "- כלומר : איך אתה גם מרוצה וגם משיג את הכוונה החיובית שלך. למשל איך אתה גם מרוצה וגם שומר על החופש שלך ולא מאבד אותו.
    דני, יכול גם מאוד להיות שפשוט עדיין לא מצאת את האחת? גם זה יתכן
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו