שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שרון
    25/11/2008

    רצוני לדעת אם מה שאני חווה הוא נורמלי או עובר על גבולות הנורמל. יש לי בן זוג כבר חצי שנה. אני בת 18 וחצי והוא בן 24 וחצי. הפרש דיי משמעותי, אני יודעת. יש בנינו חיבור מדהים ואני אוהבת אותו כמו שלא אהבתי לפניו. לפניו היה לי רק קשר אחד רציני והוא לא היה ארוך מדי. לו, היו שני קשרים רציניים לפני וכן ארוכי טווח. העניין הוא שהוא בן אדם נוסטלגי. הוא שומר תמונות, מכתבים, חולצות, הודעות פלאפון של האקסיות שלו ומסרב בתוקף לנקות את עצמו מעברו. כל פעם שאני נתקלת באחד מן הדברים האלה אני מרגישה קינאה ועצבים. או סוג של רכושנות כלפיו. ואני לא מצליחה להבין למה הוא עושה לי את זה, למה הוא לא מוחק את הדברים האלה מהווה שלו איתי ונותן לעבר להשאר בעבר. אני כל הזמן משווה את עצמי לאקסיות שלו, מנסה להתעלות עליהן, הן אם זה במיטה והן אם זה בחוכמתן וכו'. נמאס לי. אתמול לקחתי לו את הפלאפון וחיפשתי לראות אם יש שם הודעות שלי ואיזה. סתם לקיטשיות. פתאום אני רואה הודעות של האקסית, עדיין שם. התעצבנתי נורא והסתגרתי בתוך עצמי. נמאס לי להעיר לו על זה ואני לא יודעת , אולי יש עוד פתרונות לעניין שלא עלו בדעתי. בבקשה תעזרו לי! אני מפחדת שהקנאה והכעס שלי על כל המצב הזה יהרסו לי את האהבה שלי. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הכוונה החיובית? מה חשוב לך להשיג

    דפנה סלען
    26/11/2008

    שרון יקרה
    את כותבת שאת חווה קינאה וכעס וזה חלק בך שלא מרפה למרות שחלקים אחרים בך מאוד רוצים להרפות ולא לחוות קינאה וכעס.. ב NLP אומרים שכל החלקים שלנו - שבתוכנו טובים עבורינו. כלומר, גם אם יש בך חלק שחווה חוויות שליליות יש לו כוונה חיובית. אני מזמינה אותך לחשוב מה הכוונה החיובית של חלק זה - מה הוא רוצה להשיג שטוב עבורו - עבורך. למשל : כשאת מקנאה וכועסת המטרה שלך להשיג ביטחון בזוגיות שלך. השאלה הבאה היא: איך את יכולה להשיג את הכוונה החיובית בדרכים אחרות. בדוגמא שנתתי: איך את יכולה להשיג בטחון בזוגיות בלי לכעוס ולקנא? למשל: לשוחח עם בן הזוג ולשתף אותו ברצון שלך להרגיש בטחון.
    בקיצור: אל תכעסי על עצמך, מצאי פתרונות שיספקו לך את הרצון שלך מהזוגיות שלך, שתפי את בן זוגך וחשבו יחד כיצד אתם ממשיכים בזוגיות ללא כעס וקנאה תוך סיפוק הצרכים שלך (הכוונה החיובית)
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו