שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    מאיה
    07/01/2009

    שלום, אני בת 29, הבעיה שלי היא, יש לי נטיה להשמנה כי אני אוהבת לאכול :) אני מאוד נזהרת ואני תמיד מתנדנדת על 4 קילו פחות או יותר(בתור ילדה הייתי מלאה) בהריון עלית 15 קילו ומאז הלידה, אני מתמידה בספורט ומרזה (ככה כבר שנתיים), אני אוכלת בריא ויש לי אורח חיים מאוד טוב בסה"כ, אבל, אני אף פעם לא מרוצה מעצמי, אני לא מאוד אוהבת את מה שאני רואה, אני יורדת במשקל, המשקל שלי ממש נורמאלי, אבל תמיד נראה לי שאני עדיין מלאה ושיש מה להוריד עוד, אני לא חוסכת באוכל , אני אוכלת בדיוק מה שצריך ומרשה לעצמי גם להנות. אולי זה לא הפורום הנכון, אבל אני לא יודעת איך לעבוד על עצמי שאני נראית בסדר. מקוה שמישהו פה יוכל לעזור תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון להרזייה

    דפנה סלען
    11/01/2009

    מאיה יקרה
    אחת מההתמחויות שלי הוא אימון להרזייה ביחד עם יועץ תזונה. כאשר אני עושה אימון להרזייה אני בהתחלה בכלל לא מדברת על ההרזייה עצמה. אני מדברת על "הראש" - החשיבה החיובית, הקבלה העצמית, הבטחון העצמי וכו'. כפי שאמרת ההרגשה של להיות מרוצה מעצמך אינה תלויית משקל ועל זה אני עובדת.
    את מוזמנת ליצור איתי קשר
    דפנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו