שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    כרמית
    25/01/2009

    שלום.אני בת34 גרושה מזה שנתיים וחצי,בודדה בארץ.הילדים שני בנים בני 6.5 ו5,האבא בתמונה אך לא בהתלהבות יתרה,כמו כן התמונה האחרונה שהם ראו לפני שביקשתי שיעזוב זאת סטירה ודחיפה לקיר ובעצם אף פעם לא היתה אווירה של כבוד כלפי מצידו.אני ברקע ילדה מוכה עם אב אלכהליסט,הוריי לא התגרשו,מעולם לא הבנתי את אמי בנושא.כעת יש לי בעיה עם עצמי ולעיתים אני ממש מיואשת,בני הגדול מאוד פעלתן,הרבה פעמים מציק לאח שלו,בקיצור לפעמים אני לא מצליחה להשטלת על עצמי ונותנת לו פליק או סטירה.ברור לי שזההוא מעגל סגור שצריך לפרוץ אך אינני יודעת איך.בריאותי הנפשי גם בעבר לא היה טוב היתי בדיכאון אחרי לידות,גם עכשיו חיי הם עבודה בית ולהפך.אנא עזרו לי ,אני ממש במצוקה,כועסת על עצמי ומיואשת.חשבתי שאולי הילד עם הפרעת קשב וריכוז אך לפי ההצלחות בבית הספר לא נראה כך.הבעיה היא אצלי.אנא עזרו לי ! תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרמית היקרה

    הילה פורטיס טויטו
    25/01/2009

    לפי מה שאת מספרת, את אישה מלאת מודעות, כאב ו...תחושות אשמה. אני מאמינה שיש לאישה כמוך את המשאבים לבחור תגובות מודעות כלפי הילדים, לבחור מחדש לחיות באיכות חיים עליה רק חלמת עד כה. מעניין אותי אם פנית לטיפול עד כה, אם היית פעם במרכז לנשים מוכות. אימון יכול אולי לעזור לך, אך אני הייתי לפני זה מתחילה במקום שמכיר באופן ספציפי תהליכים שעוברות נשים מוכות. את עכשיו מאחורי זה וזהו הזמן להשתקם. אשמח לעזור בכלל ולעזור לך להחליט מהו הצעד הבא עבורך, אך לשם כך אצטרך יותר אינפורמציה. אם תרצי, תוכלי ליצור עימי קשר - 054-7466966.
    ישר כח,
    חיזקי ואמצי,
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו