אימון קבוצתי מול אימון אישי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון קבוצתי מול אימון אישי
    אפרת
    04/03/2009

    שלום , האמת היא שאני די מבולבלת . קראתי באתרים שונים שיש קורסים לקבוצות ויש אימון אישי ויש כמובן את הלימודים. מה עדיף מבחינת יעילות ומחיר? והאם כדאי לפני שמתחילים ללמוד קוצ'ינג לעבור קורס קצר? תודה לעונים ולעונות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפרת היקרה

    הילה פורטיס טויטו
    10/03/2009

    אם הבנתי נכון מעניין אותך ללמוד קוצ'ינג. תמיד מתחילים מקורס לאימון אישי ואז ממשיכים לקורס אימון בקבוצה. אם רצונך לעבור אימון ברמה החווייתית - כדאי לך לעבור את התהליך האישי. כך תוכלי גם לשים את עצמך בדימיון על כיסא המאמן ולבדוק אם הכיסא הזה יכולה היה להתאים לך. כך גם תראי אם אימון תורם לך ואיפה בדיוק. אימון בקבוצה זהו גם אימון אך בו הקבוצה עצמה היא משאב והקולות שלה ניכרים במפגש. לטעום מאימון קלאסי - זה לטעום מאימון אישי. זו דעתי לפחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו