מחשבות מוזרות..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחשבות מוזרות..
    דניאלה
    20/05/2010


    היי, אני בת 26 ומעולם לא סבלתי מהפרעות נפשיות למיניהן..
    לאחרונה מתרחשת אצלי תופעה מוזרה שכשאני מדברת אני כל הזמן חושבת איך הצד השני שומע אותי.. כאילו יתר מודעות עצמית כזאת.. אפילו שאני מדברת עם האנשים הכי קרובים אלי אני כל הזמן חושבת על איך זה נשמע.. כאילו שהדיבור לא בא לי בטבעיות.. אני כל הזמן חושבת מה איך זה נשמע ואז יוצא מצב שהמחשבה משתלטת על הדיבור ואני מתחילה לגמגם..

    האם זה נורמלי וזה יעבור?
    מישהו מכיר תופעה כזו?

    בבקשה תעזרו לי..
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחשבות מוזרות..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מאיה

    ד''ר מרגלית בן אור
    24/05/2010

    שלום לך
    מה שאת מתארת שייך לקבוצת המצבים בהם אדם מרגיש שמשהו לא בסדר איתו, והוא מתלונן על כך.
    מצבים אלה קשורים בדרך כלל לכקבוצת ההפרעות הכפיתיות - מצבים בהם האדם מרגיש שכופיים אותו למחשבה או מעשה כל שהוא, אותו הוא אינו חושב לראוי והגיוני.
    הטיפול משולב: תרופתי ביחד עם התנהגותי.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מאיה,

    גרשון מורג
    26/05/2010

    שלום לך מאיה,
    תודה שפנית אלינו.
    מהתאור שאת נותנת לתופעה שמתרחשת לאחרונה אצלך, לא ברור לי לגמרי למה את מתכוונת כאשר את אומרת "שכשאני מדברת אני כל הזמן חושבת איך הצד השני שומע אותי.. ":
    האם הכוונה הינה שאת חושבת איך דבריך נשמעים מבחינת הצורה שהם נאמרים, הטון, הדיבור, ההגיה וכו'? ז"א, איך דבריך נשמעים מהבחינה "הפיזית או הטכנית" שלהם,
    או
    האם הכוונה הינה, שאת חושבת על איך נשמעים דבריך מבחינת התוכן שלהם, מבחינת מה שהם מבטאים, איך את נראית דרכם וכו'? ז"א, איך דבריך מציגים אותך מול הצד השני...
    או האם יש משהו אחר שיכול להבהיר למה את מתכוונת.
    תוכלי להבהיר את התאור? תודה!
    גרשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלך..

    דניאלה
    27/05/2010

    ראשית תודה על הנכונות..
    ושנית.. התכוונתי שאני כל הזמן חושבת על איך אני נשמעת.. לא מבחנית תוכן דבריי אלא מבחינה פיזית.. טון הדיבור וכדומה..

    אתה חושב שזו סתם הפרעה שתעבור מעצמה? או שזה יותר בכיוון של לפתח חרדה חברתית?

    ושוב תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מאיה,

    גרשון מורג
    28/05/2010

    תודה על ההבהרה.
    אין לי מכאן תשובה לשאלתך איך התופעה שאת מתארת תתפתח. אך מכיוון שהתופעה מטרידה אותך והיא עלולה להחמיר לא הייתי מייעץ לך להתעלם ממנה אלא לנסות ולמצוא לזה תשובה.
    יתכן וחקירה ומציאת מקור החרדה לאיך שאת נשמעת, כשלב ראשוני, יכול להביא לפתרון. יתכן גם שזה לא יספיק ותצטרכי לעלות מדרגה בטיפול.
    כעקרון זה נשמע כדאגה על איך העולם החיצון רואה או שומע אותך, מה שיכול להיות קשור לאיך בעינייך את רואה או תופסת את עצמך ובגלל זה הייתי מתחיל באימון או טיפול ורואה לאן הדבר מוביל.
    בהצלחה רבה!
    גרשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ד"ר ועוד שאלונת..

    דניאלה
    29/05/2010

    כמה עולה פגישה איתך? בערך..

    שוב תודה ושבת שלום!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למאיה.

    גרשון מורג
    29/05/2010

    א. אני לא ד"ר ולא מתיימר להיות. אני מאמן אישי הווייתי עם נסיון שמאמן בעיקר נשים הרוצות ומוכנות לשנות גישתן לחיים.
    ב. שיחת היכרות ראשונה הינה ללא תשלום. רק לאחר מכן מחליטים שני הצדדים אם מתאים להתחיל בתהליך האימון.
    ג. לא נהוג לפרסם מחירים כאן. אשמח אם תרימי אלי טלפון (המספר בחתימה), נשוחח קצת ואמסור לך כל הפרטים.
    את מוזמנת להתקשר ואשמח לשוחח איתך. בכיף.
    גרשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו