בדידות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדידות
    לא אני
    02/06/2010

    כבר כ-8 שנים שאני בן אדם בודד וגלמוד.
    אין לי חברים והמשפחה שלי מורכבת מאמי ואחותי פה בארץ ודודה וסבתא מחוץ לארץ.
    מאז ומתמיד הייתי ביישנית ומאוד סגורה, בחטיבת הביניים היו לי רק שתי חברות ומאז התיכון אין לי אף לא חבר אחד.
    אני כל היום יושבת בבית ויוצאת רק לעבודה.
    אני עובדת עם חבר'ה צעירים בני גילי אבל אני נמנעת מלהתחבר איתם חברתית, תמיד הייתי כזאת,
    מצד אחד אני מרגישה צורך בחברים ומצד שני, כנראה מפחד וחרדה חברתית מעדיפה להישאר לבד.
    מה אני יכולה לעשות כדי להשתנות?
    הייתי רוצה לפחות למצוא פורום באינטרנט שבו אוכל לתקשר עם אנשים במצבי ואולי להתחבר איתם, האם יש פורום כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדידות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום בחורה עם חרדה חברתית.

    ד''ר מרגלית בן אור
    02/06/2010

    אני מניחה שתוכלי למצוא פורום מתאים לאנשים כמוך באינטרנט, ררק שנדמה לי שזה ינציח את המצב. אם את באמת רוצה להשתנות יש דרכים שונות לעשות זאת, אימון אישי בהחלט יכול לעזור.
    בתור התחלה אני מציעה שתשכנעי את עצמך בכדאיות השינוי הזה, אח"כ הכל יהיה פשוט יותר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך "לא את"

    ליאת דביר-ליבשיץ
    03/06/2010

    אכן הפיתרון של להיעזר ברשת תמיכה של אנשים במצבך יהווה פיתרון חלקי והתחלתי.
    את יכולה לנסות ולהשתמש בו כדי להבין מאחרים במצב דומה מה היה התהליך שעזר להם להתגבר ולהתמודד ומשם לבדוק אפשרות של טיפול /אימון מומלצים.

    אני מאמינה שאחרי שנים ארוכות של בדידות, ולמרות שזה עלול להיות מפחיד, לא כדאי שתבזבזי אף דקה אחת נוספת.
    אני בטוחה שיש מיליון סיבות שבגללן הסביבה יכולה להינות ממך ואני בטוחה שאת מודעת היטב ליתרונות שביצירת חברים וקשרים חברתיים
    עשית צעד ראשון אמיץ וביקשת (אומנם תחת שם בדוי מעניין) להיחלץ מהמציאות הלא נעימה הזו
    אני מאחלת לך להמשיך באותה גבורה
    בהצלחה: )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום "לא אני"

    גרשון מורג
    04/06/2010

    שלום לך,
    אני מניח שבחירת השם האנונימי שבחרת לפניתך אינו מקרי ומשקף בצורה זו או אחרת את מצב ההווייה שלך.
    למה "לא אני"? אולי בגלל שאת לא אוהבת את מי שאת? ואולי חוסר הקבלה כלפי עצמך אינה מאפשרת פתיחה כלפי אחרים ויצירת קשרים חברתיים..?
    על כל פנים, מי שחוסם אותך נמצא בתוכך (את בעצמך) ויש להבין מה גורם להווייה הזו שקיימת אצלך. תהליך מקצועי כמו אימון אישי בהחלט יכול לעשות את העבודה ולשחרר אותך מאותם מחסומים עלומים.
    יצירת קשרים וירטואלים באינטרנט יכול להיות נחמד אך בשום פנים ואופן לא יכול לבוא במקום תהליך של חקירה וריפוי רציני שיביא אותך למקום טוב יותר מזה שאת נמצאת כרגע.
    וכפי שנאמר, יפה שעה אחת קודם. אבל בתנאי שאת באופן אוטנטי מוכנה להתמסר לתהליך ולתת לו צ'אנס!
    בהצלחה רבה!
    גרשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו