הורים מתערבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורים מתערבים
    בתיה
    11/07/2010

    מה ניתן לעשות כדי להסביר להורים שהם צריכים להרפות ושאני כבר גדולה ולא צריכה השגחה צמודה שלהם? (בת 25 חנוקה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורים מתערבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום בתיה,

    גרשון מורג
    11/07/2010

    שלום לך,

    איני יודע ואיני יכול לדעת מה מסתתר מאחורי הודעתך. מה הם המטענים הסמוים והגלוים שכל צד סוחב עליו, מה הן הציפיות, איזה הסטוריה ביחסים הובילה לנקודה שאת והוריך נמצאים כרגע.
    אבל דבר אחד אני יודע: תמיד אפשר לדבר על הדברים בשיחה כנה ופתוחה אך אני מציע כמה תנאים לשיחה שאת צריכה לקבל על עצמך:

    1) את צריכה לנהל את חלקך בשיחה בהמון כבוד כלפי הצד השני, בשקט, ללא הרמת קול.
    2) את אמורה להביע הערכה ותודה על מה שהוריך עשו עבורך עד הלום (אני בטוח שתמצאי סעיפים).
    3) טיעוניך אמורים להיות בוגרים, הגיוניים ומספקים בעיני הוריך.
    4) את אמורה להיות כנה ומשתפת את הוריך במה שאת מרגישה וחשה.
    5) את אמורה להקשיב בכבוד ובסבלנות לטיעוני הצד השני ולנסות להבין מה המצוקות והחששות שעומדות מאחוריהן. כאן יש לך הזדמנות לספק להוריך ביטחון והרגעה בצורה בוגרת. תנסי.
    6) בדקי מה הפשרה שיכולה להווצר לשביעות רצון שני הצדדים.
    7) והכי חשוב, את לא יכולה לצפות לשנות את הוריך. את יכולה רק להראות מי את באמת בשיחה בוגרת, מכבדת ומשכנעת.

    מקווה שעזרתי ושהתוצאות יצדיקו זאת. בהצלחה!
    גרשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום בתיה

    ד''ר מרגלית בן אור
    12/07/2010

    שלום חנוקה
    אין לי כל כונה להעביר ביקורת, רק תבדקי מה את משדרת מתחת לפני השטח.
    אם את מבקשת עזרה ספציפית ביותר, זה מזמין התערבות!
    באימון תוכלי לבדוק איך את מנערת את ההורים ממך, או בשפה עדינה יותר יוצרת גבולות שכנראה לא היו מעולם מספיק ברורים.
    דרך אגב, יש הורים שרואים בצאצאיהם ילדים גם כשה"ילדים" עברו את גיל 50................
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו