אוהבת לרקוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוהבת לרקוד
    לינוי
    07/09/2010

    שלום
    אני לינוי, בת 16 כיתה י' ואני לומדת בלט קלאסי ומודרני כבר 10 שנים בסטודיו שהפך להיות ממש הבית השני שלי.
    הבעיה היא שבשנים האחרונות הרבה בנות עזבו את הקבוצה וגם הבנות שנשארו לא מספיק רציניות ולא תמיד מגיעות.... הטווח גילאים מאוד גדול ועכשיו בגלל שאנחנו לא הרבה בנות המורה רוצה לאחד אותנו עם הקבוצה של היותר קטנות בשיעורי המודרני.
    אני מרגישה שהחוג כבר לא תורם לי כמו שתרם פעם.
    אני באמת אוהבת לרקוד ורוצה להתקדם, אבל אני מרגישה שזה פשוט לא אפשרי במסגרת בה אני נמצאת כיום.
    שקלתי לעבור לסטודיו אחר בעיר שלי הבעיה שאני לא בטוחה שאני מסוגלת נפשית לעזוב את הסטודיו שלי.
    אני לא רוצה לפגוע במורה, היא חשובה לי מאוד. אני גם לא רוצה לגרום לפירוק הקבוצה, אבל ככל הנראה מספיק שאחת תחליט לעזוב והקבוצה כבר לא תוכל להחזיק מעמד יותר.
    נשארו לי רק 3 שנים לרקוד עד סיום י"ב ואני לא רוצה לבזבז אותן!
    באמת שאני לא יודעת מה לעשות...בבקשה תעזרו לי, תכוונו אותי, משהו!

    תודה
    לינוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוהבת לרקוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לינוי,

    גרשון מורג
    07/09/2010

    שלום לינוי,
    תודה שפנית אלינו.
    יש פרט אחד חשוב שאת לא ציינת בפניה שלך והוא, האם שיתפת מישהו קרוב אליך במצוקה ובהתלבטות שלך?
    למשל, האם פנית למורה לבלט שלך, שהיא כל כך אהובה עליך ושיתפת אותה במחשבותיך?
    אני מניח שכפי שהמורה כל כך חשובה לך, כך גם את חשובה לה ואם זה נכון, אין לי ספק שהיא תוכל לתת לך את העצה הכי טובה, הכי מקצועית והכי נבונה. הייתי אומר לא להסס להתייעץ איתה, אם היא מורה כל כך טובה היא בוודאי תדע להבין אותך.
    בהצלחה ושנה טובה!
    גרשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שנה טובה לינוי

    ד''ר מרגלית בן אור
    11/09/2010

    שנה טובה לינוי.
    שמעתי הרבה בימי חיי על קשרים מיוחדים שנרקמים בין מורים לתלמידים. גם לפני שעסקתי באימון אישי תהיתי למי זה טוב.
    אני בעד הכרת תודה למורה, גם למורה "רגיל" בבית ספר, אבל כאן נדמה לי שיש עיוות. המורה אמור לתת לך שירות, את לא אמורה להקריב את ההתקדמות שלך בשביל המורה.
    לכי לאן שמתאים לך, ואחרי שתעזבי את בהחלט וכולה להביא למורה מתנה של זר פרחים יפה, או משהו אחר, שיביע הכרת תודה, אבל אין סיבה שתקריבי את עצמך בשביל אחרים.
    שיהיה בהצלחה ושנה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו