שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות
    שמרית
    25/09/2010

    שלום רב,
    1. רציתי לברר לגבי שיטת NLP. האם כדאי ללכת למאמן שמטפל בגישה זו? חברה שלי אמרה לי שהשיטה היא מעין כת וצריך להתרחק מזה. מה נכון??
    2. האם כדאי ללכת לאימון אישי אצל סטאז'רים או שעדיף ללכת על מישהו עם ניסיון ותעודות?
    3. אם מאמן מסויים מציג את עצמו כמספר 1 בארץ בשיטה מסויימת, כיצד אני יכולה לאמת זאת? איך אפשר לדעת שבוחרים מאמן טוב??
    אשמח מאוד לתשובות!
    תודה,
    שמרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשמרית.

    גרשון מורג
    25/09/2010

    שלום שמרית,
    תודה על שאלותיך. אנסה להשיב בקצרה לפי מיטב הכרתי:

    1) NLP זו שיטה ולא ידוע לי על קיומה כ"כת" (גילוי נאות, אני איני משתמש בNLP, למרות שאני מודע לשיטה). אם חברתך חוותה משהו אחר, הייתי חוקר זאת אצלה יותר לעומק.
    2) אין ספק שנסיון באימון תורם מאד למאמן וללקוחותיו. כמה שיותר "קילומטרג'", יותר טוב. אך מצד שני, סטאג'רים נותנים הזדמנות להתאמן אצלם במחיר נמוך למי שאינו מסוגל לשלם יותר. עניין של סדר עדיפויות.
    3) משקל רב בהצלחת האימון עבור הלקוח, טמון ב"כימיה" שנוצרת בין מאמן-לקוח, במחויבותו של הלקוח לטרנספורמציה בחייו, בהתמסרותו לתהליך, בניסיונו של המאמן בניווט התהליך וכו'. לא הייתי נותן חשיבות כלשהי למיקומו העצמי של מאמן כלשהו בטבלת גדולי האימון, חוץ מהחשיבות עבור עצמו.
    אין תחליף לפגישת היכרות ראשונית עם המאמן ובדיקת "תחושת הבטן" שלאחריה.
    בהצלחה!
    גרשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    שמרית
    25/09/2010

    גרשון,
    תודה רבה על התשובות!
    ושבוע נפלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • You are welcome!

    גרשון מורג
    25/09/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שמרית

    ד''ר מרגלית בן אור
    26/09/2010

    1. מכל שיטה אפשר לעשות כת. ככלל אני מעדיפה מטפל שיודע לעבוד בכמה שיטות, ולא את זה שמתאים את הלקוח לשיטה שלו.
    2. מי שהוא בעל ניסיון ותעודות בודאי יודע יותר, וכנראה יוכל לעזור יותר, אבל לכל כלל יש הרבה יוצאים מן הכלל. מה למדנו מזה? בעצם כלום. מה שכן צריך כימיה עם המטפל, וזה בכל תחום שהוא בחיים כולל האינסטלטור ובעל המוסך.
    אולי תוכלי לנחש אם מתאים לך לעבוד על הדברים עם גבר לעומת עם אישה, אבל כל השאר חידה.
    3. מי שמחשיב את עצמו לטוב ביותר באותה שיטה, אולי דורש יותר תשלום, ואולי אפילו זה לא. שוב, אם מישהו הוא הטוב ביותר בשיטה מסויימת, מה הוא יודע על שיטות אחרות? ומה עם השיטה שלו לא תתאים לך, לבעיה שלך, לאופי שלך?
    לסיכום: בדקי את המחירים בשוק, לעומת היכולות שלך, ונסי.
    את מוזמנת, ובכל מקרה ומטפל - מאמן, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו